niedziela, 21 grudnia 2014

Green Dream !! Make-up Świąteczny / Sylwestrowy



 WITAJCIE !!


Nie jestem przyzwyczajona do ciemnych kolorów na oku, ale Sylwester to czas, gdzie można troszkę poszaleć. Jak by ktoś ominął to pozostałe inspiracje znajdziecie tutaj : ZIELEŃ, ZŁOTO, BURGUND. Dzisiaj postawiłam na mieszankę kilku ciemnych kolorów takich jak : Ciemny niebieski z drobinkami oraz czerń rozjaśniony "dżinsowym". Dodałam też jedno zdjęcie z dodatkowym akcentem turkusowego eyelinera.

Jak przygotowania do Świąt? U mnie w całym domku zapach ciast, pierniczków i różnych potraw...a tutaj nic nie można zjeść ;P Dzisiaj światełkami ozdobimy jeszcze domek...kocham tą otoczkę Świąt !!






I z turkusową kreską...





Cienie:
  • MUR Eyes Like Angels ( Black Stars- zewnętrzny kącik, Green dream- na większą część powieki, Blue sheen- rozjaśnienie, Lilac Frost - brokacik na środek powieki, White Light- wewnętrzny kącik )
  • MUR: ICONIC 3 ( najjaśniejszy i najciemniejszy )
  • INGLOT: matowy brąz, Czerń z brokatem
Podkład : Revlon ColorStay 150 Buff
Korektor: Catrice
Puder: KOBO Profesional Transparentny
Bronzer: PAESE
Maskara: L'oreal Volume Million Lashes
Kreska: Lovely liner Turquoise
Usta:  Sleek Siren





Macie jakieś propozycje co do makijażu lub pytania? : )

Pozdrawiam
Monia:*

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...