czwartek, 18 grudnia 2014

Copper Dream !! Make-Up na Święta / Sylwestrowy



WITAJCIE !!


Było już szaleństwo kolorów na oku to czas najwyższy na ...USTA...co powiecie na czerwień?  Dzisiaj będą same świąteczne kolory...mianowicie czerwień, złoto, brąz no i oczywiście lekki Sylwestrowy błysk ! ; ) Do wykonania makijażu użyłam mojej ukochanej pomadki od Bourjois !! Uwielbiam ją za trwałość...jest genialna ; )

Make up oka jest dość delikatny więc sprawdzi się u mnie przy Wigilijnym stole...i chyba na tą wersję właśnie postawię...a Wam która na razie najbardziej przypadła do gustu?? Dla przypomnienia  BURGUND   A dzisiaj od ciemnego brązu, przez rudość po złoto...zapraszam! ;*











Cienie:
  • MUR Eyes Like Angels ( Pear Necklace,Award, Copper Dream, Truffle)
  • MUR: ICONIC 3 ( najjaśniejszy i najciemniejszy )
  • INGLOT: matowy brąz

Podkład : Revlon ColorStay 150 Buff
Korektor: Catrice
Puder: KOBO Profesional Transparentny
Bronzer: PAESE
Maskara: L'oreal Volume Million Lashes
Kreska: Black Liner Black Buster L'oreal
Usta:  Bourjois Rouge Edition nr 13




  1. Pod łuk brwiowy nałożyłam matowy bardzo jasny cień z Paletki ICONIC 3
  2. Załamanie powieki zaznaczyłam brązowym cieniem marki INGLOT, który następnie czystym pędzelkiem roztarłam lekko powyżej załamania powieki
  3. W zewnętrzny kącik nałożyłam cień MUR Truffle
  4. Obok koloru Truffle lekko wchodząc na niego nałożyłam kolor Copper Dream. Zatarłam czystym pędzelkiem granicę między cieniami
  5. Na większą część powieki nałożyłam cień Award
  6. A wewnętrzny kącik zaznaczyłam delikatnym, wpadającym w złoty kolor Pearl Necklace
  7. Dokładnie taką samą kolejność cieni zastosowałam na dolną powiekę.




Co powiecie na taką propozycję ?

Pozdrawiam
Monia:*


6 komentarzy:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...