piątek, 10 października 2014

Przegląd promocji !!!







Witajcie !!


Dzisiaj weekend się zaczyna więc może przyda Wam się garść nowości i promocji w sklepach : ) Zakupy na jesień zaczęły się pewnie pełną parą !! Na szczęście pogoda dopisuje i mogę jeszcze wstrzymać się z wyciąganiem z szafy zimowego płaszcza : ) Zauważyłam też ciekawe zjawisko ostatnio...wstałam tak bez większego powodu z wielkim uśmiechem na twarzy i tak szłam na zajęcia samoistnie się uśmiechając i pierwsze co usłyszałam tego dnia to to, że ślicznie dzisiaj wyglądam a ludzie, których mijałam również się uśmiechali.( a wcale jakoś odpicowana nie byłam ). Jednak ile taki zwykły uśmiech może zdziałać ; )



LIDL od 13.10.2014    ----> GAZETKA

Co raz bardziej podobają mi się ciuchy z Lidla !! Puszysty sweterek jest mój !! Tylko nie wiem czy czasem tego szczęśliwego 13 nie będzie mega kolejek, bo ofertę na ten dzień mają zacną. Ładnie też się prezentują kozaki. ehhh chyba wybiorę się ale z obstawą : P









ROSSMANN - od 01.10.2014r.-----> GAZETKA

Zbytnio mojej uwagi nie przyciągnęła ta gazetka...może przez szatę graficzną? Nic się nie dzieje w niej? Jedyne co wpadło mi w oko to przecena tuszu L'oreal. : )





BIEDRONKA  od 09-12 ---> GAZETKA przy kawie
BIEDRONKA od 13. 10.2014 ----> GAZETKA stylowe mieszkanie

Biedronka co raz bardziej mnie zaskakuje swoim asortymentem i tym, że próbuje w oczach konsumentów próbuje stać się sklepem z ciuchami i produktami wyższej jakości. Tym razem jest sporo dla osób kochających kawę i herbatę, to dla nich stworzyli całą gazetkę. Natomiast w gazetce "Stylowe mieszkanie" znalazłam fajne organizery na biżuterię ( za 9,99zł? Czemu nie ?)






Pozdrawiam i udanych zakupów !!
Monia:*

4 komentarze:

  1. świetne promocja na pewno odwiedzę sklepy :) Pozdrawiam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. kudłate sweterki z lidla wydają się ciekawe, tylko jakie okażą się w rzeczywistości ?
    już ostatnio poleciałam po tregginsy, które jak zobaczyłam odechciało mi się kupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że podobne sweterki są w Tesco za 90 zł : ( na żywo te z Tesco mi się podobają : )
      a co było nie tak z nimi, że odechciało CI się kupić? Jakość?

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...