Obserwatorzy

poniedziałek, 20 października 2014

KIKO Soft Focus !! Korektor





Witajcie !!


We wtorek zaczęłam serię recenzji kosmetyków marki KIKO. Pierwsza do testów poszła baza pod cienie, której recenzja jest TUTAJ. A dzisiaj chciałam się z Wami podzielić moimi wrażeniami na temat korektora KIKO Soft Focus Concealer. Jak wiecie mam spore problemy z przykryciem cieni pod oczami, jak na razie króluje u mnie kamuflaż Catrcie..czy uda się KIKO go zdetronizować ? ; ) Zapraszam do recenzji !!






O KOREKTORZE:


" Korektor w długopisie stworzony, aby rozjaśnić cienie pod oczami i ukryć zmarszczki.

Dzięki specjalnej formule możemy: spodziewać się  natychmiastowego efektu liftingu; specjalne silikony lotne "wypełnią" zmarszczki, wygładzając powierzchnię skóry. Ekstrakt z białej herbaty - o właściwościach przeciwutleniających i zmniejszających przekrwienie - rozjaśnia koloryt skóry dla bardziej wypoczętego, młodzieńczego wyglądu.
 
Uwaga: przy użyciu produktu po raz pierwszy, należy nacisnąć przycisk wielokrotnie w celu umożliwienia przepływu produktu."





DOSTĘPNOŚĆ:


Niestety w Polsce nie ma sklepów stacjonarnych KIKO. Jedynie poprzez ich stronę możemy zakupić kosmetyki lub na Allegro. Tak jak pisałam ostatnio również w strefie bezcłowej w Niemczech możemy go znaleźć.




CENA:

Około 7-8 Euro



MOJA OPINIA:

+ Korektor jest płynny lecz nie rozlewa się wiec bardzo dobrze się go rozprowadza
+ Nie wysusza skóry
+ Nie podkreśla zmarszczek


- Kolor mam niby najjaśniejszy, ale i tak jest dla mnie ciut za pomarańczowy
- Minusem jest oczywiście dostępność
- Denerwuje mnie jednak ciągłe klikanie...nie mam wpływu większego na ilość produktu, gdy potrzebuję odrobinę i tak wyleci za dużo : )
- Nie ma też mocnego krycia więc na moje cienie pod oczami się nie nadaje : ( Ale jeżeli macie małe cienie to może się sprawdzi.



Podsumowując korektor KIKO nie zastąpi mojego ulubieńca Catrice : ) Jednak korektor  w takim wydaniu długopisu nie jest dla mnie. Na szczęście baza KIKO się sprawdziła a jej recenzję możecie znaleźć TUTAJ : )


Pozdrawiam
Monia;*

7 komentarzy:

  1. Aplikacja mi się podoba- chociaż ffaktycznie z tym aplikowaniem produktu nie mamy wpływu ile wyleci ;/
    Ja mam swój korektor z Astora i na razie nie zamierzam go zmieniać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uzywam swój z miss sporty w pędzelku i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie używam korektorów :) O bazie KIKO chętnie poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Też kiedyś myślałam że tylko lakiery produkują : )

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...