środa, 16 października 2013

Zapowiedź najbliższych recenzji !!





Witajcie !!

Ciężko idzie mi nadrabianie zaległości na blogu, jakoś nie mogę się wbić w rytm. Najgorzej jest przerwać na jakiś czas, ale już nowe posty się piszą : P Mam nadzieję, że dzisiaj uda mi się napisać dwa na ten tydzień, będzie ciężko ale postaram się. Muszę pochwalić się, że byłam już 4 razy na siłowni !! Bałam się, że skończy się po pierwszym razie, ale znalazłam w tym coś pozytywnego i z chęcią wchodzę na każe urządzenie. Dawno nie byłam i sporo urządzeń przybyło, niektóre wyglądają kosmicznie. W tym tygodniu stawiam głównie na Cardio i trochę na nogi. Najważniejsze jest dla mnie wyrobienie kondycji i lekkie wyrzeźbienie ciała. Nie chcę przesadzić i nadal wyglądać na delikatną a nie umięśnioną dziewczynę : )

Dzisiaj pokażę Wam co będzie w najbliższych dniach recenzowane:





W tym tygodniu postaram się pokazać Wam recenzję już słynnego 4 in 1 od Wibo. Słyszałam sporo recenzji na jego temat, tych dobrych i złych dlatego postanowiłam sama go wypróbować i powiedzieć / napisać co o nim myślę Kupując go miałam nadzieję, że zakryje moje cienie pod oczami. Ciekawe czy przebije mój chwilowy ideał Camuflage od Catrice : ))





W kolejnym poście znajdziecie recenzję nowego dla mnie pudru matującego od Catrice All Matt plus. Ostatnio mam dużą słabość do tej marki i chętnie próbuję nowych produktów. Mam nadzieję, że szybko z niej nie zrezygnuję. Firma ta ma sporą gamę produktów w niewysokiej cenie i bardzo dobrej jakości. Ciekawe jak sprawdzi się ten puder i czy będzie lepszy od innych matujących : )







Od tygodnia testują zestaw, który kupiłam na promocji w Super-Pharm. Jak już kiedyś pisałam zmagam się z problemami trądzikowymi. Miałam kaszkę podskórną, która już praktycznie zniknęła. ( niedługo opiszę co mi pomogło ). Teraz trochę krosteczek muszę się pozbyć. Kuracja nowa Dermedic trwa 30 dni i w jej skład wchodzą 4 produkty : Żel do mycia twarzy, krem na noc, krem na dzień i punktowy żel na zmiany trądzikowe. Nigdy nie używałam całych zestawów..może to był mój błąd? Bo razem może silniej to działa i jest większa pewność, że zadziała???







Jakiego produktu jesteście najbardziej ciekawe??
Może z nimi miałyście już styczność?? Jakie są Wasze wrażenia?? : )

Pozdrawiam
Monia;**



1 komentarz:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...