piątek, 19 lipca 2013

Jak opalić bladą skórę??







Dzisiaj post wyjątkowo bardzo wcześnie ( jak dla mnie : P ) bo za godzinkę mam autobus do Poznania a lapka nie chce mi się ze sobą brać.. i tak jakoś dużo tych ciuchów na weekend wyszło : P.


W związku z tym , że słońca u mnie co raz więcej i pogoda dopisuje więc czas na opalanie !! Jednak jest mały problem ... Mam jasną karnację a to wiąże się z tym, że opalam się na czerwona.. i może przy odrobinie szczęścia lekko  brązowego koloru nabiorę, albo i nie. Łatwo też podrażnień nabywam. Jednak rok temu odkryłam w sumie przez przypadek masło kakaowe w spray'u. Dzisiaj przygotowałam dla Was jego recenzję : ))




ziaja

Masło kakaowe w spray'u
Przyśpiesza opalanie


OD PRODUCENTA

  • " Innowacyjny preparat przeznaczony do każdego rodzaju skóry. 
  •  Przyspiesza proces opalania się skóry, poprawia jej naturalny koloryt, 
  •  lekko natłuszcza i likwiduje poczucie szorstkości. 
  • Zapobiega nadmiernej utracie wody.
Polecany szczególnie przed opalaniem, także w solarium, bez ograniczeń wieku.
Substancje aktywne: Masło kakaowe, witamina E. "






CENA / POJEMNOŚĆ

Cena nie jest za wysoka i waha się około 7 zł za 100 ml






SKŁAD


Jest bardzo krótki i wygląda następująco...






OPINIA

+ Zapach kakaowy jest bardzo przyjemny i utrzymuje się baardzo długo
+ Poręczne opakowanie
+ Bardzo nawilża skórę nadając jej lekki połysk
+ Cena jest przystępna
+ Nadaje skórze lekko brązowy kolor podczas opalania
+ Szybciej uzyskuję brązowy kolor pomijając etap czerwieni
+ wydajny


- należy pamiętać, że jest w formie olejku, którym spryskujemy ciało więc nie należy rozpylać go w pobliżu ścian bo może zostawić plamy
- Pamiętajmy o filtrach




Musimy pamiętać, że jest to olejek i na plaży wszystko może się do nas przyczepiać, ale łatwo się go zmywa, bez większych problemów ; )





Jak Wy opalacie się?
Macie jakieś sposoby na opalanie??


Pozdrawiam
Monia;*




11 komentarzy:

  1. kupiłam go na te lato ale użyłam kilka razy, na razie nie widziałam dużo efektu no i nie ma jeszcze kiedy go przetestować póki co.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest na mojej liście zakupowej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie korzystam z takich wynalazków, raz się źle to skończyło dla moich nóg. :-) Jestem blada jak trup i opalanie jest przeciwwskazane nie tylko ze względu na szybkie spalenie, ale i podwyższone ryzyko raka skóry, niestety. Poza tym - nie lubię się opalać! :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie lubię leżeć plackiem : P zbyt szybko się nudzę ; )

      Usuń
  4. Ja jakoś w tym roku unikam słońca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak do tej pory to słońce unikało mnie ; P ale od kilku dni się poprawiło : )

      Usuń
  5. Miałam ten przyspieszacz i bardzo go sobie chwaliłam :) Ten zapach.. <3
    Teraz mam z Avonu i już nie jest taki fajny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest cudny : ) Widać musisz wrócić do Ziaji : P

      Usuń
  6. Ja też uwielbiam ten zapach, jest najlepszy! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...