środa, 5 grudnia 2012

A pod Make-up tylko Make-Up Starter !!



Witajcie Dziewczyny !! 








Jak na razie idzie dobrze mój plan z codziennymi postami ; ) Staram się. !! Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję niedawno otrzymanego od Nivea Make-Up Starter. Byłam bardzo ciekawa jaki efekt da mi ten krem i czy będzie porównywalny do kremu też od Nivea Pure & Natural z aloesem








 OD PRODUCENTA:

Obietnice:
  • Nawilża
  • Błyskawicznie się wchłania ( w 1 minutę )
  • Odżywia skórę
  • Idealny pod makijaż



SPOSÓB UŻYCIA:





KILKA PODSTAWOWYCH INFORMACJI :





SKŁAD :

Aqua, Cyclomethicone, Dicaprylyl Carbonate, Alcohol Denat., Butylene Glycol, Glycerin, Tapioca Starch, Calendula Officinalis Flower Extract, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Glycine Soja Oil, Acrylamide/Ammonium Acrylate Copolymer, Sodium Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Dimethiconol, Polyisobutene, Polysorbate 20, Sorbitan Isostearate, Trisodium EDTA, Phenoxyethanol, Methylparaben, BHT, Linalool, Citronellol, Limonene, Geraniol, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Alcohol, Alpha-Isomethyl Ionone, Parfum. 




NIVEA:

Lubię bardzo KREMY tej firmy. Są naturalne i moja skóra kocha je, nigdy jeszcze mnie nie uczuliły i mam nadzieję, że tak zostanie, ponieważ nie są to drogie kosmetyki a są bardzo dobre. : )





MOJE SPOSTRZEŻENIA :

Pudełeczko jest identyczne jak w innych kremach NIVEA. Kreatywnością to się za bardzo nie popisali ; P. Ale niby w prostocie siła :)







Kolorek kremu jak większości jest biały.

Zapach ma bardzo przyjemny i delikatny, nie denerwuje mnie, nie jest nachalny.

Konsystencja przypomina mi trochę kisiel lub galaretka. Jak dotknęłam to cały krem się trząsł ; ) Śmieszne to trochę.





A jak jest z działaniem ??

Bo to chyba najważniejsze w kremach. Powiem tak:
  • To prawda, że wchłania się w 1 minutę
  • Moja skóra jest po nim dobrze nawilżona
  • Nie podrażnia mojej skóry
  • Mniej się błyszczy moja strefa T
  • Myślę, że w porównaniu z Pure & Natural jest ciut lepszy, ponieważ po Pure & Natural bardziej się błyszczę.i nadawał się bardziej na noc.
  • Czego więcej można chcieć od kremu?




MOJA OCENA:

5+


Jaki jest Waszym zdaniem dobry krem nawilżający??

Miłego dnia ;  )
Monia ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...