czwartek, 28 października 2021

Czy znacie markę Oillan? Czas na mocne nawilżenie !!

 



Dawno już nie dodawałam żadnej recenzji a to dlatego, że dość sporo znowu dzieje się w moim życiu. Jednym słowem mówiąc totalny przewrót w sferze zawodowej, pewnie już niedługo będę się z Wami mogła wszystkim podzielić, nie lubię się czymś chwalić lub mówić zanim tego nie zrobię. Wiem, że musi być gorzej żeby było lepiej i tego się trzymam. Ciągle też działamy z działką i zezwoleniem na budowę... tak wiem ciągnie się i ciągnie to. Nie sądziłam, że trzeba tyle razy urzędy odwiedzać haha.

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją ciekawego zestawu marki Oillan. Szczerze? słyszałam kiedyś o niej dużo, ale nigdy nie miałam okazji przetestować na własnej skórze. Na szczęście dzięki Wizaż udało się i chciałabym z Wami dzisiaj się podzielić wrażeniami. Jeżeli jesteście ciekawi zapraszam.






Oillan Med+, kremowy żel do mycia ciała


WŁAŚCIWOŚCI:


  • Działa intensywnie nawilżająco.
  • Wspiera proces regeneracji naskórka.
  • Zapewnia skórze gładkość i miękkość.
  • Działa łagodząco w przypadku podrażnień oraz zaczerwienień.
  • Żel posiada neutralne pH dla skóry.

PRZEZNACZENIE:

Odpowiedni do codziennej higieny skóry podrażnionej, swędzącej, przesuszonej, ze zdiagnozowanymi dermatozami. Do stosowania w zaostrzeniu zmian skórnych. Może być stosowany u dzieci od 1 miesiąca życia.


CENA:

30-34 zł



MOJA OPINIA:


- Jest to typowy żel, który ma za zadanie zadbać o naszą skórę bez zbędnych dodatkowych funkcji
- Nie ma mocnego zapachu, taki typowy delikatny apteczny
- Bardzo dobrze myje skórę
- Wygodnie się go nakłada dzięki pompce, które przy tego typu kosmetykach bardzo lubię
- Cena może jest wyższa jak na żel, ale uważam, że dobrze pielęgnuje wrażliwą i wymagającą skórę

4,5/5 ten mały minus, bo jednak lubię troszkę bardziej owocowe lub kwiatowe zapachy





Balsam intensywnie natłuszczający

DZIAŁANIE:

-odbudowuje strukturę lipidową naskórka, wzmacniając barierę ochronną

-natłuszcza i wygładza skórę

-ogranicza transepidermalną utratę wody, chroniąc przez przesuszeniem

-intensywnie odżywia i nawilża

-niweluje szorstkość skóry

-przywraca miękkość i gładkość

-łagodzi podrażnienia oraz świąd

-przywraca komfort.



STOSOWNIE:

rozprowadzić cienką warstwę na czystej i suchej skórze. Stosować 1-2 razy dziennie lub częściej zależnie od potrzeb.


CENA: 25-27 zł
1


MOJA OPINIA:


- Lubię bardzo takie gęste balsamy !! Jest bardzo konkretny i dobrze się go nanosi na ciało
- Tak samo jak żel nie ma mocnego zapachu, wręcz po chwili jest niewyczuwalny
- Moja skóra często jest sucha i podrażniona, na szczęście po tym balsamie bardzo poprawił się jej stan. Najlepszy efekt jest po użyciu zaraz po prysznicu
- Nie uczulił mnie ani nie podrażnił
- Jedyny minus dla mnie to brak pompki, jednak jestem jej zwolennikiem i nakładanie kosmetyku było by wtedy dużo łatwiejsze

4,5/5



Jak tam Wasze wrażenia? Miałyście może styczność z tymi kosmetykami lub marką? Ja jestem w sumie bardzo zadowolona i chętnie będę dalej używać te kosmetyki, jednak już kolejny balsam od Mixa czekana stosowanie. Ostatnio dość dużo kosmetyków czeka w kolejce, chyba za mało ich używam. Mam też w szufladzie ciekawe serum i krem-maska na noc. Czas brać się do dzieła ! 

Monika







2 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...