środa, 15 września 2021

Smakowity peeling od L'oreal.



Pozdrowienia po wakacjach!

Wakacje i po wakacjach! Nie wiem jak to możliwe, że dwa tygodnie tak szybko zleciały. Jednak to prawda, że jak jest miło i przyjemnie to czas bardzo szybko ucieka. Mam mnóstwo zdjęć dla Was i zaczynam dzisiaj szykować post a raczej chyba trzy z niego wyjdą. Mam nadzieję, że Wam się spodoba mały cykl podróżniczy. Biorę się za odpisywanie na komentarze.

Dawno nie było nic o peelingach i złuszczaniu, a to dlatego że długo nie mogłam się na jakiś zdecydować, aż wreszcie podczas zakupów w Super Pharm otrzymałam gratisowy peeling cukrowy od L'oreal....i problem sam się rozwiązał. Jakie peelingi do twarzy najczęściej używacie? Delikatne czy raczej porządne zdzieraki? Jeżeli lubicie cukrowe to zapraszam do recenzji.





Loreal Sugar Scrubs Peeling Odżywczy

OD MARKI:

 

- Produkt na bazie 3 delikatnych cukrów i masła kakaowego o działaniu peelingującym i odżywczym.

- Peeling o odświeżającej i pachnącej konsystencji sprawdzi się w pielęgnacji każdego rodzaju cery. 

- Stosowanie peelingu jest przyjemnym rytuałem pielęgnacyjnym dla Twojej skóry.

- Peeling delikatnie, ale skutecznie złuszcza martwy naskórek, również z ust.

- W składzie produktu znajdziemy 3 rodzaje cukrów - brązowy, jasny i biały.

- Składniki, które odżywiają cerę to m.in. olej kokosowy i ziarno kakaowca. 

- Regularne stosowanie peelingu zapewnia skórze miękkość, wygładzenie i nawilżenie. 


CENA:

24Zł/50ml





MOJA OPINIA:

- Kto nie lubi peelingów cukrowych? Ja uwielbiam ! Nie miałam jeszcze takiego typowo do twarzy więc byłam ogromnie ciekawa jak się sprawdzi. Po pierwsze zapach, jest taki cukrowo-kakaowy z nutą kokosa. Może sobie małą aromaterapię nim robić.
- Obie z mamą go testowałyśmy i jednogłośnie uznałyśmy, że skóra jest po nim mocno nawilżona i nie natłuszczona, ale taka odżywiona.
- Peeling bardzo sprawnie rozprowadza się po skórze i nie podrażnia
- Jest wydajny i wystarczy mała ilość na całą twarz
- Czuję, że po peelingu jest dużo lepsze krążenie a skóra dzięki chyba kakao nabiera lepszego kolorytu.
- Nie jest to mocny zdzierak, jest bardziej przeznaczony do wrażliwej skóry, czyli takiej jak moja.
- Nie lubię jedynie szklanego słoiczka, ponieważ przez to peeling jest ciężki i na podróż się średnio nadaje.

4,5 / 5 






Jest to całkiem przyjemny peeling i miło mnie zaskoczył. Mam teraz porządny dylemat czy szukać nowy czy kupić ten sam, bo jestem na prawdę zadowolona. Uwielbiam takie zapachowe kosmetyki, które dodatkowo robią robotę, czyli nawilżają i złuszczają naskórek. Miałyście go może lub inny z tej serii?

Monika


 

17 komentarzy:

  1. to ma w słoiku konsystencję nutelli^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful review! This scrub sounds wonderful!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cukrowe peelingi też lubię. Jak na peeling do twarzy to ma fajny skład z kakao i kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przyjemnie wygląda i jeszcze jak świetnie działa to już w ogóle super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam, ale lubię cukrowe peelingi 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie spotkałam go. Wygląda świetnie, jestem ciekawa jak by się u mnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja szczerze mówiąc lubię zarówno typowe zdzieraki, jak i nieco delikatniejsze peelingi :)
    Zaprezentowanego produktu jeszcze nie testowałam, z naciskiem na słowo "jeszcze", bo z pewnością chciałabym to zmienić.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem czy będzie dostępny, ostatnio go nie widziałam. Ja go dostałam w Super Pharm

      Usuń
  8. markę bardzo lubię, doceniana jest przez wielu. Jestem pewna, że ten produkt znajdzie się i u mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam, ale zaciekawił mnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...