poniedziałek, 4 stycznia 2021

Od nowa?




  Cześć!

Wróciłam! Cieszę się, że nadszedł ten dzień i wróciłam do pisania. Na początku wydawało mi się, że nie będę mogła kontynuować tego bloga, ale udało się!

Nie ukrywając przez te prawie 3 lata przerwy dość dużo się zmieniło i w moim życiu i na świecie. Wiem, że chciałabym aby na blogu pojawiły się nie tylko kosmetyki, ale też coś co robię w pracy, czyli fryzury, makijaże, ale też moja najnowsza pasja...włóczka. Wiem, że to dość dziwne połączenie, ale to mój nowy pomysł na wygląd bloga, aby odzwierciedlał całe moje życie.

Dlaczego wróciłam do bloga? Chyba już od dawna mi go brakowało, czułam małą pustkę. Dzięki prowadzeniu bloga poznałam wiele cudownych osób i co najważniejsze z częścią z nich nadal utrzymuję całkiem dobry kontakt. Nie wiem jak wygląda ten świat teraz, jacy są ludzie, którzy piszą, czy nadal chętnie czytelnicy czytają takie blogi?

Zapomniałam dodać, że sporo podróżowałam i na pewno chciałabym się podzielić z Wami moimi doświadczeniami, radami. Mam nadzieję, że już niedługo będzie można wrócić do swobodnego podróżowania i odkrywania nowych kultur.

Czekajcie na nowe wpisy i nowy wygląd bloga, będą rewolucje!!

Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...