środa, 14 marca 2018

KOBO Lip palette, czyli idealne 9 kolorów?



WITAJCIE !!


Wreszcie dzisiaj przyszedł czas na pomadkowy post, na który już długo czekałam. Nie mogłam już wytrzymać aby z wami nie podzielić się moją opinią na temat nowej kolekcji pomadek od KOBO. Jak na pierwszy rzut oka widać jest to elegancka i bardzo przyjemna dla oka paletka. Mam nadzieję, że wam również przypadnie do gustu i chętnie przeczytacie moją recenzję na jej temat. Jestem też w trakcie testów paletki cienie z tej serii więc niedługo możecie spodziewać się nowego wpisu.

Cieszę się, że wreszcie zrobiło się cieplej, mimo tego deszczu i tak nie jest źle. Jednak nie mogę już doczekać się słońca i spacerów w poszukiwaniu wiosny.





OD PRODUCENTA:



  • Paleta składa się z 9 najmodniejszych odcieni pomadek, którymi perfekcyjnie podkreślisz swoje usta.
  • Innowacyjna, delikatna formuła bezproblemowo się rozprowadza, a także utrzymuje na skórze przez długi czas.
  • Każdy odcień można ze sobą łączyć.
  • Najlepiej aplikować za pomocą pędzla. 




MOJA OPINIA:


  • Pomadki są bardzo kremowe w konsystencji
  • Aplikacja za pomocą pędzelka jest bardzo łatwa
  • pomadki trzymają się na magnesach więc nie radę obracać ich do góry dnem i potrząsać, mogą wypaść.
  • Dodatkowo dzięki temu, że są na magnes bardzo łatwo jest je wyjść i wymienić na nowe
  • Są dość mocno napigmentowane, chociaż nakładanie ich to sama przyjemność
  • Usta bardzo ładny blask mają dzięki pomadkom
  • Oczywiście moim ulubieńcem stała się soczysta czerwień
  • Nie sklejają ust mimo ich kremowej konsystencji
  • Na pierwsze testy poszła najciemniejsza pomadka w odcieniu 413 ( wiśnia, fiolet ) Przetrwała jedzenie śniadania, jednak przy obiedzie już delikatnie zaczęła się zjadać i musiałam troszkę poprawić. Dlatego za trwałość daje im tak 6,5 / 10, no może 7.
  • Nie wysuszają ust !
  • Poniżej o każdej pomadce dodam po jednym zdaniu, bo wiadomo każdy kolor może inaczej się zachowywać
  • Gama kolorystyczna jak najbardziej mi dopasowała, uwielbiam takie kolory nude i róże

104 
English Rose

Zaczynam od tej pomadki, ponieważ jest to najdelikatniejsza pomadka, która ma w sobie dużo różu i delikatności. Jestem jak najbardziej na tak !



302 
Natural Beauty

To o ton ciemniejsza pomadka, która ma w sobie trochę więcej brzoskwini. Podoba mi się, ponieważ ożywia makijaż.



401
La Madeleine

Można powiedzieć, że ten kolor wpada lekko w koralowy, od razu po nałożeniu skóra wydawała się bardziej zdrowa i opalona.



414
Smoked Wood

Kolor na palecie ma kolor mocno przybrudzonego ciemnego różu. Mimo, że na ustach wygląda ładnie, to jednak chyba nie mój kolor.





416 
Walk of Fame

Ciężko mi było uchwycić prawdziwy kolor tej pomadki, ale udało się! I jak najbardziej jestem zadowolona z efektu, jest to mój drugi ulubieniec z tej paletki.




417 
Rose Desert

Kolejne dwa kolory są do siebie dość zbliżone, jednak ten jest ciut ciemniejszy i ma w sobie trochę więcej brązowych tonów.




407
Naked Stone

Tak jak pisałam wyżej te dwa kolory są bardzo zbliżone do siebie, jednak to ten wg mnie to prawdziwy brudny róż.




403
Cannes

Czas na mojego ulubieńca, czyli piękną czerwoną pomadkę. Jednak chyba jak większość kobiet w takich kolorach czuję się bardzo kobieco i pewnie siebie.



413
Burned Ruby

Czas na najciemniejszą i najbardziej wyrazistą pomadkę. Wiem, że wiele dziewczyn lubi takie kolory, ja jednak czuję się w niej za mrocznie.



A wy już miałyście okazję je wypróbować? Ja jestem z niej bardzo zadowolona, do mojej pracy wizażysty na pewno się spisze! Jednak jeżeli mam się do czegoś doczepić to do ich trwałości. Jednak jak wiadomo, to pomadki matowe słyną z mega trwałości. Daję jej ogólną oceną mocne 8,5/10. Warto po nią sięgnąć i się bawić makijażem :D

Pozdrawiam
Monia:*

2 komentarze:

  1. Ładne kolory. Każdy znajdzie coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, dobrze że tylko jeden czerwony bo za tym kolorem nie przepadam ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...