czwartek, 6 lipca 2017

Jakie paznokcie na wakacje?




WITAJCIE!


Dzisiaj przychodzę do was trochę w z postem inspiracyjnym. Wiem, że sezon letni w pełni ( chociaż za oknem pogoda nie zawsze na to wskazuje) i wiele z was wybiera się na wakacyjny wypad. Pewnie zastanawiacie się jakie kolorki paznokci zrobić lub jakie są ostatnio modne. Jak to w takim sezonie możecie spodziewać się sporo neonów czy brzoskwini, która jest ostatnio bardzo rozchwytywana.

Ostatnio bardzo spodobało mi się połączenie koloru pomidorowej czerwieni z brzoskwinią i pastelowym różem, wygląda to trochę jak wakacyjna tęcza! Świetnie wygląda na opalonej dłoni.

Oczywiście dużo pań stawia też na klasyczną czerwień, która spisze się praktycznie przy każdej stylizacji i okazji.

Jestem też ogromną fanką pyłków a zwłaszcza syrenki, która niesamowicie może zmienić cały mani. Wygląda też bardzo oryginalnie i warto sprawdzić jak mieni się np. pod wodą :) Bardzo ładnie wygląda na pastelowych kolorach jak i neonowych, które zyskają jeszcze dodatkowego blasku.

Ja jednak wciąż jestem na etapie poszukiwania idealnego chabrowego koloru, który będzie lekko opalizował. Gdy już znalazłam w internecie, okazało się, że Semilac go wycofał :( Może wy macie w swojej kolekcji taki i chętnie podzielicie się nazwą !! :))











Na koniec chciałabym wam pokazać efekt przedłużania rzęs metodą 1:1. Zazwyczaj Panie decydują się na objętościówki, ale uważam że przy 1:1 można też uzyskać wspaniały efekt i do tego bardzo naturalny i subtelny i nie trzeba długo leżeć u kosmetyczki :)




A jaki wy robicie mani podczas wakacyjnych wyjazdów? Na jakie kolory najczęściej się decydujecie? Może macie ulubione wzory?

Pozdrawiam
Monia:*


6 komentarzy:

  1. Świetny i bardzo inspirujacy post :) ja uwielbiam latem na paznokciach morele, pastelowe róże i odcienie fioletu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Latem stawiam na pastelowe kolory jak koral, delikatny czy mocniejszy róż, czasem błękit :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze w tym roku chyba błękitu nie miałam :0

      Usuń
  3. najbardziej podoba mi się neonowa brzoskwinia, mam taki odcień semilaca :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...