środa, 24 maja 2017

Kto kocha matowe pomadki? My Secret


WITAJCIE!!!!


Ostatnio pokazywałam wam paczkę od Drogerii Natura i dzisiaj przyszedł czas na pierwszą recenzję, której już nie mogłam się doczekać. Jak widać po pierwszym zdjęciu będzie to moja opinia o matowej pomadce w kredce a dokładniej I love matte lips 2 in 1 lipstick & liner od My Secret. Marka wypuściła na rynek aż 7 pięknych odcieniu różu i czerwieni, aż nie mogłam się zdecydować od której chcę zacząć testy. Mój wybór padł na klasyczną czerwień, to ją najdłużej męczyłam oraz mocny i intensywny róż, który pasuje prawie do wszystkiego. Jeżeli jesteście ciekawe tego kosmetyku oraz mojej opinii,  to zapraszam do dalszej części wpisu.



O PRODUKCIE:


Jest to pomadka a właściwie pomadka i kredka w jednym. Dodatkowym atutem według producenta jest fakt, iż w swoim składzie posiada witaminę E odpowiedzialną za nawilżenie i odżywienie ust.

Marka oferuje aż 7 odcieni pomadki więc wybór tej jednej będzie dość ciężki, ponieważ jedna piękniej się prezentuje od drugiej.

Cena w wysokości 12,99 zł na pewno też zachęci do spróbowania.




MOJA OPINIA:


- Pomadka ma bardzo fajną formę kredki, którą bardzo łatwo maluje się usta.
- Jest ona matowa, jednak nie tak mocno, dzięki czemu nie wysusza ust
- Bardzo łatwo się ją nakłada, dzięki witaminie E, która odpowiada za nawilżenie
- Jest jak na tą cenę bardzo trwała, im mocniejszy kolor tym dłużej trzyma się ust. Czerwień musiałam nawet wieczorem jeszcze zmywać.
- Usta nie są wysuszone
- Cena również zachęca do kupna
- Od razu po nałożeniu usta mają lekki błysk, jednak jak pomadka zastygnie błysk delikatnie znika
- Kolorki, to dla każdego coś dobrego, ponieważ mamy tutaj róże, czerwienie oraz nawet delikatny brąz

Poniżej pomadki od numeru 7 w dół. :)




Jak wam podobają się te pomadki w kredce? Miałyście może już je? Jestem ciekawa czy u was też tak świetnie trzymają się ust. W następnej kolejności możecie się spodziewać recenzji pewnego podkładu.

Pozdrawiam w ten trochę pochmurny dzień
Monia;*

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...