czwartek, 30 marca 2017

Makijażowe konsultacje z Drogerią Natura + Robię rzęsy !




WITAJCIE !


W ostatnią niedzielę miałam przyjemność uczestniczyć w wydarzeniu organizowanym przez Drogerię Natura. Miała ona na celu udzielanie rad makijażowych klientkom. Było to bardzo ciekawe i nowe doświadczenie, ponieważ akcja nie miała za główny cel sprzedaży produktów, tylko nauczenie klientek poprawnego wykonania makijażu oraz odpowiedniego doboru kosmetyków. A wy korzystacie z takich porad? Ja bym chętnie poszła na porady fryzjerskie z doborem fryzury, chętnie bym dokonała jakieś zmiany.

Cieszyło mnie to, że ludzie chętnie słuchało moich porad oraz nie bało się zadawać pytania. Jestem bardzo zadowolona z tego doświadczenia, chętnie je kiedyś powtórzę.








NOWY ZABIEG RZĘSY !!!


Dodatkowo chciałam się pochwalić, że od niedawna zaczęłam zagęszczać i przedłużać rzęsy metodą 1:1, 2:1 oraz 2/3D. Jestem bardzo zadowolona z kursu i nie mogę się doczekać większej ilości klientek. Trzeba się ciągle rozwijać i wprowadzać nowości, nie poprzestawać na małej ilości usług. Można tylko robić np. hybrydy, ale jednak byłoby to chyba dla mnie za nudne i monotonne.  Jeżeli jesteście z Poznania to serdecznie zapraszam !!!!




Pozdrawiam i życzę słonecznego dnia !
Monia:*

1 komentarz:

  1. Fajnie że się rozwijasz :) Teraz przedłużanie rzęs staje się coraz bardziej popularne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...