wtorek, 28 czerwca 2016

Kolorowe nowości w drogerii Natura !




WITAJCIE !!

Dzisiejszy post będzie bardzo kolorowy i głównie nastawiony na nowości od drogerii Natura. Dzięki współpracy mogę wam zaprezentować kilka ciekawych produktów i opowiedzieć o nich. Miałam przyjemność przetestować modne ostatnio kredki do konturowania od KOBO oraz pasujące do nich paletki do konturowania. Muszę przyznać, że jestem pod ogromnym wrażeniem jak dobrze się nimi maluje. Na pewno niedługo pokażę wam jak się prezentują na buzi i jak wykonać nimi makijaż. Dodatkowo chcę wam zaprezentować matowe pomadki od KOBO, które dość długo zostają na ustach i przy tym mają kremową i miłą konsystencję :) Kolejna nowość to pomadki w kredce od SENSIQUE. Jedynie tylko jeden kolor nie spodobał mi się i nie wpadł mi w oko. Można za pomocą nich na prawdę fajne makijaże stworzyć i dać się ponieść wyobraźni. !! Jeżeli chcecie zobaczyć swatche, to zapraszam do oglądania :)




PO PIERWSZE KONTUROWANIE :














I CZAS NA MATOWE POMADKI :













A TAK PREZENTUJĄ SIĘ POMADKI OD SENSIQUE:

401

402
403
404
405

406


407

Pomadki w kredce zwłaszcza te w kolorach różu i łososiowe świetnie się prezentują i bardzo dobrze się trzymają. Do gustu tylko ostatni brąz mi nie podpasował, to chyba nie mój kolor ! A jaki wam się najbardziej spodobał? Z którym chcecie zobaczyć propozycję makijażu?


Pozdrawiam
Monia:*

14 komentarzy:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...