środa, 30 lipca 2014

Co mogło Was ominąć? Czyli podsumowanie lipca !!

 

Witajcie !!


Tak jak i w ubiegłym miesiącu i w tym postanowiłam zrobić krótkie podsumowanie tego co się działo na moim blogu.  Lubię czytać takie posty u innych, bo widzę co mi umknęło na śledzonych przeze mnie blogach, zawsze mogę być na bieżąco. W lipcu było kilka recenzji lakierów, bardzo dobrego mleczka do ciała oraz stylizacje weselne. Jest to też miejsce, gdzie bardzo mile widziane by były Wasze sugestie co do tematów postów oraz ich zawartości. Dziękuję, że jesteście tutaj i czytacie / oglądacie !! : *

 

 

Kilka pomysłów na weselne stylizacje !!

 

 

Blue Sky czyli Astor Quick'n go ! 

Kolorowe nowości !! 

 

Sopot Spa na wakacje !!

 

Alternatywny sposób demakijażu !!

Ładny kolor i co dalej... 

 

 

 

Make Me Bio - Moja opinia

 

 

 

PAESE satynowe wykończenie

 

 

A listonosz przyniósł..

 


Eucerin- nie oceniaj mleczka po zapachu !! 

 

 

 

 

Lakierowo...Biało - Czerwone

 

 

 




Kilka nowości kosmetycznych !! + OOTD

 





Nawilżamy włosy na wakacje !!

 

 

Pozdrawiam 
Monia:* 

Zapraszam na INSTAGRAM !!!

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mam stałe i aktywne czytelniczki :-)

      Usuń
  2. Świetne są takie posty, bo gdy ktoś coś przeoczył może śmiało wrócić bez wertowania bloga ;)) Sama chętnie przeczytam kilka ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...