środa, 11 czerwca 2014

Serduszka z miłości do wiosny !!



Witajcie !!

Jak tam udaje Wam się przetrwać te gorąco-burzowe dni?? Ja z rana staram się pozałatwiać wszystko aby nie jechać tramwajami w samo południe, bo to chyba nie najlepszy pomysł : ) Dobrze, że na uczelnię mam kilka minut spacerkiem : ) Jeszcze przede mną tylko 2 egzaminy i wakacje !! ( Oby ) Jak Wasze plany na wakacyjny wyjazd?? Ja może pierwszy raz się zdecyduję na lot samolotem...jakieś rady?? : )


Dzisiaj przygotowałam dla Was post "Strój dnia" Wiem, że dawno takiego nie było : ) Staram się na Instagram fotki ale przez dwa tygodnie niestety nie mam dostępu do mojego telefonu ( jest w naprawie ) ale jak tylko wróci cały i zdrów to postaram się nadrobić !!! A teraz zapraszam do fotek !! ; *






Kombinezon - TOP SHOP


PS   Już w tym tygodniu możecie spodziewać się postu z porównaniem lakierów od Wibo Celebrity Nails..ciekawe? : )



Pozdrawiam
Monia:*


3 komentarze:

  1. Ale słodka ta sukienka :D Ja w te upały też staram się wszystko załatwić rano a potem umrzeć przed wentylatorem... W domu mam jak w jaskini :D

    A co do lotów samolotem.... Ja sram w gacie jak mam do tego pojazdy wsiąść. Na maxa się boję x)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...