sobota, 15 marca 2014

Nowości w mojej szafie !!




Witajcie !!!



Dzisiaj już sobota...czas tak szybko leci. Pomalutku zabieram się za zbieranie materiałów i literatury do pisania pracy magisterskiej..ciężko jest zacząć, ale najważniejsze to motywacja !! Zaczęłam też znowu regularnie ćwiczyć...przez dłuższy czas nie odwiedzał siłowni, jakoś tak nie po drodze mi było, ale jak już pisałam motywacja to podstawa !! A jaka jest moja?? Oczywiście zbliżająca się wiosna i krótkie spodenki no i wesele mojego kuzyna...przecież w nowej sukience trzeba ładnie wyglądać : ) Zachęcam też Was do ruchu !! Piękna pogoda za oknem w sam raz na trochę ruchu : )


Kilka dni temu odwiedziłam lumpek..a dlaczego? Przyśnił mi się haha ; ) Myślę, że jest to dobra pora na zakupy wiosennych ciuchów, bo swetrów, kurtek i czapek już nie chcę !! Starczy zimy !! Miałam nadzieję, że znajdę jakąś sukienkę na to wesele...znalazłam jedną...ale to jeszcze nie to było : ) Może w przyszłym tygodniu coś znajdę ; ) Ale za to kupiłam kilka innych ładnych ciuszków. Zapraszam do oglądania !!! : )
















Nie pamiętam czy wrzucałam już zdjęcia innych ciuchowych zakupów. Te akurat nie są z lumpka tylko z miejscowych butików ; )










Pozdrawiam i życzę udanego weekendu !!
Ja lecę na urodziny babci !! ;*
Monia:)


6 komentarzy:

  1. Bluzka w serduszka i bluzeczka z baskinką są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. fuksjowa baskinka i sweterek w serduszka to super zdobycze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mów mi szybko gdzie ten lumpek!! :P :) świetne rzeczy :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poznaniu na dąbrowskiego:-) a w Gw to na staszica chodzę:-)

      Usuń
  4. Widzę, że łowy udane :) Ja ostatnio byłam ale nic mi się nie trafiło :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami tak jest...a następnym razem będzie tyle rzeczy że w koszyku się nie mieszczą:-)

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...