wtorek, 19 listopada 2013

Na zakupy do Rossmann'a !!!




Witajcie !!!

Dzisiaj przychodzę do Was tylko z krótką ale za to jak bardzo ciekawą informacją ; ) Pewnie i tak już większość z Was wie o nadchodzącej promocji....



Ostatni tydzień listopada nie musi być smutny, jesienny, ponieważ możemy liczyć na kolorowe - 40% w drogeriach Rossmann.


w dniach 22-28 listopada 2013.

Promocją objęte są m.in. podkłady, korektory, pudry, cienie, tusze, ale również lakiery do paznokci. 
 
 
 
 
 
Udanych zakupów !!!
 
Monia;**
 
 
 

13 komentarzy:

  1. Dzięki za info. ja nie wiedziałam :)
    Liczyła też na pielęgnacje, szkoda ....

    OdpowiedzUsuń
  2. już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też : ) dostałam też sms'a że SP też ma -40 % : )

      Usuń
  3. A mi z dnia na dzień lista się powiększa :D


    W wolnej chwili, zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Listy jeszcze nie mam, ale pójdę na pewno!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O ludzie.. a ja w Polsce bede dopiero w lutym buuu.. kocham te ich promocje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przypomnę tylko, że do rozpoczęcia promocji zostało tylko 2 dni, 8 godzin i 42 minuty :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze nie korzystałam, wszystko mam ;)
    a rossmann, SP i Hebe pod nosem :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...