poniedziałek, 1 lutego 2021

Peeling z ryżem? Czyli testuję nowość z Nivea.

 
Jest zima i wiadomo odpowiednia pielęgnacja cery jest bardzo ważna. Zauważyłam że moja skóra od pewnego czasu zaczęła się mocno przesuszać, był to znak iż trzeba coś zmienić w pielęgnacji. Akurat udało mi się zostać testerką wizażu peelingu Nivea smooth rice scrub. Bardzo lubię tą markę i jej ufam, zwłaszcza jeżeli chodzi o pielęgnację cery. Mam dość wrażliwą skórę skłonna do podrażnień i oczywiście teraz przesuszajacą się, jeżeli chcecie sprawdzić czy i ten kosmetyk nie zawiódł mojego zaufania do marki zapraszam do recenzji.





OPIS DZIAŁANIA:

  • -Formuła zawiera organicznie uprawiany ryż i bio borówki
  • -Efektywnie złuszcza martwe komórki naskórka
  • -Nie powoduje podrażnień
  • -pozostawia cerę gładką i świeżą



Zawiera:
Aqua, Coco-Glucoside, Glycerin, Microcrystalline Cellulose, Disodium Cocoyl Glutamate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Oryza Sativa Powder, Vaccinium Myrtillus Fruit Extract, Panthenol, Ethylhexylglycerin, Propylene Glycol, Cocamidopropyl Betaine, Poloxamer 124, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, PEG-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate, Sodium Chloride, Trisodium EDTA, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Sodium Sulfate, Benzyl Alcohol, Linalool, Parfum


CENA:


14-20 zł/75ml




MOJA OPINIA

- peeling ma bardzo przyjemny i delikatny zapach
- konsystencja jest idealna, nie jest lejąca ani za gęsta
- obecność drobinek ryżu jest dla mnie nowością, nie słyszałam o czymś takim wcześniej. Mogło by być ich troszkę więcej nawet
- skóra po peelingu jest delikatna i gładka
- lekkie zaczerwienienia od tarcia u mnie zniknęły po 5 minutach
- peeling wykonuje co 2-3 dzień na wieczór. Świetnie spisuje się jako dokładniejszy demakijaż
- na szczęście nie uczulił mnie
- jeżeli Wasza skóra wymaga mocnego złuszczenia może być za delikatny, ale na pewno odświeży i wygładzi skórę

Jest to na pewno peeling, którym nie zrobimy sobie krzywdy, jest delikatny i przyjemny dla skóry. Myślę, że z chęcią mogłabym do niego wracać :)







 Jestem ciekawa czy miałyście ten peeling, jeżeli tak to jak się u Was spisał? Jakie peelingi używacie w domu? 

Monika





43 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze tego peelingu, ale częściej wybieram takie mocniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie różnie, w zanadrzu mam ez mocniejszy:)

      Usuń
  2. mimo że rzadko sięgam po mazidła Nivea to owe mnie naprawdę zaciekawiło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzadko sięgam po peelingi mechaniczne jeśli chodzi o twarz ale ten lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem tego produktu. Muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja obecnie stosuję z Lirene i mam wrażenie, że jest do tego podobny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze tego peelingu, ale wielokrotnie mnie on kusił w różnych drogeriach;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej! Bardzo zaciekawił mnie ten peeling. Również nigdy nie miałam do czynienia z peelingiem z drobinami ryżu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje mi się, że dla mnie mógłby być za słaby, ale podoba mi się jego opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wolę jednak mocniejsze peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam go jeszcze a wydaje się calkiem fajny :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam tego peelingu, ale mnie nim zaciekawiłaś :D
    Chętnie przetestuję :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tego peelingu ale obecnie używam takiego różoweogo z eveline:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz widzę ten peeling. Ostatnio przerzuciłam się na peelingi enzymatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o peelingu ryzowym slysze pierwszy raz :D ale widze, ze jest warty uwagi ;) ja jestem zwolenniczka tych mocniejszych peelengow, bo lubie jak skora jest mocniej zluszczana :D dlatego wykonuje sobie peelingi z kawy :D super, ze Cie nie uczulil, to jest w sumie najwazniejsze! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kawy nigdy nie robiłam na twarzy. Bardzo lubię peeling do ciała z kawą i mango.

      Usuń
  15. Nie używałam tego peelingu, raczej wybieram kwasy, najczęściej migdałowy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie odpadają takie kosmetyki bo większość mnie uczula. Stosuje tylko produkty z Mixy i Cethapil :)

    OdpowiedzUsuń
  18. myślałam niedawno czy by go nie kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię "ryżowe" kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz słyszę o peelingu z ryżem. Bardzo mnie zainteresował. Koniecznie muszę go poznac.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie ich kosmetyki praktycznie w ogóle nie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  22. nie znam niestety ale moze kiedys

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie widziałam go jeszcze. Fajna konsystencja. Ja teraz używam peelingu z Nacomi.

    OdpowiedzUsuń
  24. nie używałam a szkoda bo niva sie lubi z moją cerą ;d musze to nadrobic, dzieki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...