piątek, 12 lutego 2021

Subiektywnie o robocie sprzątającym Xiaomi.

 


Wiem, że to temat mało kosmetyczny czy związany z pasjami, jednak jest to o czymś co bardzo pomaga w codziennym życiu i daje nam więcej wolnego czasu na rozwijanie własnych pasji, czy jak teraz na pisanie bloga. Korzystając z ciekawych promocji na Czarny Piątek zdecydowaliśmy się z mężem na nowe mieszkanie kupić robota sprzątającego. Nie mamy teraz dywanów ( tylko mały w łazience ) więc uznaliśmy, że czas trochę sobie pomóc w codziennych obowiązkach.


Naszego robota można dostać w sieciówkach ze sprzętem elektronicznym, ale w Czarny Piątek na Allegro można go było kupić o 200-300 zł taniej. Nasz model to  XIAOMI Mi Robot Vacuum Pro Biały. Zapomniałam dodać, że post nie jest sponsorowany. Za naszą pozytywną opinią kupiło go aż 4 naszych znajomych i u nich równie dobrze się spisuje. 





OPIS:



Czas pracy - [min]
 110
Czas ładowania akumulatora - [min]
 180
Pojemność zbiornika na kurz -[l]
 0.5
Czujniki
 Antykolizyjne, Przeszkód, Upadku, Uskoku podłoża, Wykrywające zabrudzone miejsca
Wirtualna ściana
 Tak
Automatyczny powrót do bazy i ładowanie
 Tak
Programator pracy
 Tak

MOJA OPINIA:

- Funkcja mopowania podłogi super !! Imituje to mycie ręczne podłogi
- Bardzo przyjemna jest praca z aplikacją. Możliwość podziału na pokoje i wyboru kiedy i co ma robić w danym pokoju
-  Pokonuje małe przeszkody jak próg czy nogi od suszarki
- Przydatna jest funkcja wirtualnej ściany, którą nanosimy na aplikacji
- Idealnie mieści się pod naszymi kanapami co ułatwia sprzątanie
- Niestety czasem gubi GPS ale to głównie pod kanapą
- Jest to bardzo wygodne, że przed powrotem do domu posprząta i umyje podłogi a ja przychodzę do posprzątanego mieszkania
- Wiadomo, że nie zastąpi to w 100% ręcznego mycia czy odkurzania, ale nie musimy tego już tak często robić
W zestawie są dwa pojemniki jeden na kurz ( dość duży bo na 70 m spokojnie starczy ) i drugi na kurz i wodę jednocześnie. Dodatkowo w zestawie są dwa mopy do odkurzacza






Jestem bardzo z niego zadowolona, bardzo ułatwia codzienną pracę i ją przyśpiesza. Już niespodziewani goście nie są straszni :) Miałyście kiedyś ten odkurzacz lub podobny? Co o nim uważacie?

-----------------------------------------
ZAPRASZAM NA INSTAGRAM
Monika


No i mały bonus dla Was, wiem że Luna ostatnio skradła Wasze serca.....


27 komentarzy:

  1. Great review! Cleaning robots are very handy and saves lot of time. Luna is adorable!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałby mi się taki robot;) śliczny piesek na zdjęciu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałby mi się taki robot, szkoda tylko że kątów nie obskoczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kąty nie tak źle bo tą miotełką sobie pomaga przy krawędziach; )

      Usuń
  4. Ciekawa sprawa taki robot :) Zdecydowanie częsciej bym "sprzątała" jakbym miała takiego robota :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się wydaje że częściej sprzątam :)

      Usuń
  5. Marzę o takim robocie odkurzaczu!

    OdpowiedzUsuń
  6. ogólnie spoko ten robocik sąsiadka ma i przyznam ze wygodny jest, sama myślałam o zakupie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dawna marzy mi się taki odkurzacz. Zawsze stawiałam na iRobota, ale jest bardzo drogi i chyba dość przereklamowany. Z dystansem podchodzę do produktów xiaomi, ale moi znajomi także ostatnio zainwestowali w taki odkurzacz i są zadowoleni. Myślę, że po tylu pozytywnych opiniach nie ma co przepłacać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest mój pierwszy produkt Xiaomi i mega na plus.

      Usuń
  8. Taki odkurzacz to od dawna moje marzenie. Obiecałam sobie, że sobie taki sprawię, jak wreszcie ogarnę remont mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak kiedyś widziałam artykuł na Bored Panda o tego typu odkurzaczach i śmiesznych wypadkach co robią, nabrałam wątpliwości czy go chce mieć:P Ale pośmiać się można

    OdpowiedzUsuń
  10. Te roboty sprzątające to fajna sprawa :) Widziałam były swego czasu takie w Biedronce i w Lidlu :)

    Urocza ta Twoja Luna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto tylko przy kupnie sprawdzić moc bo wiem że te z biedronki miały małą.

      Usuń
  11. Witam serdecznie ♡
    Świetna recenzja :) Robot sprzątający to naprawdę fajna sprawa :)
    Sama myślę o takim i w końcu w niego zainwestuję :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Mocno się zastanawiam nad nim i ciągle się waham nad zakupem, chociaż do podtrzymania porządku w domu byłby idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. My korzystamy z usług I-Robota i też bardzo sobie chwalimy - świetna pomoc domowa, pozwalająca zaoszczędzić czas i ... nerwy ( czystość na porządku dziennym, więc nie ma powodów by się złościć ) ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...