poniedziałek, 8 lutego 2021

Wieczorna pielęgnacja z Avene !






Weekend urodzinowy niestety skończył się i już oficjalnie 30 lat minęło, relację mogliście zobaczyć na moim Instagramie. Zachęcam do śledzenia : ). Na szczęście czeka mnie jeszcze w tym tygodniu kilka urodzinowych spotkań. Plany były ogromne aby uczcić zmianę kodu na 3 z przodu, jednak sytuacja zmusiła do dużej improwizacji. 

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją kosmetyków do pielęgnacji twarzy z Avene. Niedawno pokazałam na blogu balsam tej marki KLIK. Testować miałam przyjemność dzięki stronie Wizaż, cieszę się, że ostatnio udało mi się sporo nowości sprawdzić. Jeżeli jesteście ciekawi jak spisał się krem oraz serum zapraszam do czytania.




Avène Cleanance

serum korygujące przeciw niedoskonałościom skóry

WŁAŚCIWOŚCI:

  • koryguje niedoskonałości cery
  • ściąga rozszerzone pory
  • poprawia strukturę skóry
  • pięknie rozświetla cerę

SKŁAD:

  • Synovea HR – redukuje niedoskonałości skóry i zaskórniki poprzez zahamowanie procesu utleniania sebum
  • Refinyl – ściąga rozszerzone pory
  • kwas glikolowy i mlekowy – poprawiają ogólną strukturę skóry

CENA:

73ZŁ/30 ml Notino



MOJA OPINIA:

- serum stosuję codziennie zaraz po peelingu lub porządnym demakijażu. Najlepiej używać je dwa razy dziennie aby osiągnąć najlepszy efekt
- po użyciu od razu wyczuwam wygładzenie skóry, staje się ona jednolita i gładka
- pory na nosie stały się mniej widoczne z czego bardzo się cieszę
- w dotyku skóra stała się "przyjemna"
- konsystencja serum jest w sam raz, nie za gęste nie za bardzo lejące
- pompka dozuje idealną ilość serum, opakowanie jest bardzo wygodne
- jest to na prawdę porządny kosmetyk wart swojej ceny !









Avène Cleanance

pielęgnacja na noc do wygładzenia skóry i zmniejszenia porów

WŁAŚCIWOŚCI:

  • hamuje proces powstawania niedoskonałości
  • redukuje zaskórniki
  • wygładza blizny potrądzikowe
  • poprawia strukturę skóry
  • nadaje skórze niezbędne nawilżenie
  • zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry

SKŁAD:

  • Synovea HR – redukuje niedoskonałości skóry i zaskórniki poprzez zahamowanie procesu utleniania sebum
  • X-pressin – przyczynia się do wygładzenia struktury skóry
  • retinaldehyd – przyczynia się do wygładzenia blizn potrądzikowych i zapewnia skórze ochronę przed przedwczesnym starzeniem

CENA:

73ZŁ/30 ml Notino



MOJA OPINIA:


-  Krem ma dość ciekawy bo lekko pomarańczowy kolor, bałam się że będzie barwić skórę, na szczęście tak nie jest do końca. Nie działa jak bb bardziej lekko wyrównuje koloryt, ale po chwili wtapia się w skórę.
- zapach ma bardzo delikatny, taki kosmetyczny.
- zauważyłam, że przyśpieszył gojenie  małej blizny potrądzikowej obok nosa
-  to prawda, że nawilża skórę, ale mógł by bardziej. Tutaj znalazłam mały minusik
- Pory są mniej widoczne dzięki połączeniu kremu i serum








Jestem bardzo zadowolona z tej serii Avene, mam też nadzieję, że tak jak producent zapewnia kosmetyki opóźnią pojawienie się oznak starzenia. Jeżeli tylko trafię na promocje, to z chęcią kupię zwłaszcza serum. Czy miałyście może u siebie te kosmetyki? Jaki krem i serum najczęściej stosujecie wieczorem? A w pisaniu tego wpisu towarzyszyła mi Luna...jednak zasnęła szybko.

Miłego dnia - Monika



35 komentarzy:

  1. Kusi mnie sporo kosmetyków z Avene. A piesek boski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Luna skradła cały post, jest przesliczna :D Moja córka też ma Lunę, 10 letnią labradorkę <3 Dawno nie miałam nic tej marki, chętnie wypróbuję tę serię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Avene miałam jedynie wodę termalną, którą zresztą bardzo lubię. Muszę wreszcie sięgnąć po inne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam jeszcze mazideł tej marki:) ale korcą mnie bardzo bardzo. Miziam piesioła;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie korzystałam jeszcze z produktów tej marki, chociaż o kilku czytałam pozytywne opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię Avene. Z chęcią bardziej zgłębię ich ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze nic z tej marki. Fajnie, że jesteś zadowolona z tej serii;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Markę znam i kojarzę, ale tych kosmetyków nie miałam okazji jeszcze poznać :)
    Słodki ten piesek! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znałam tej marki, ale produkty mnie zaciekawiły :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam kosmetyków tej serii ale wiem, że pasowałyby do mojego rodzaju cery:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nic nie miałam tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesujący kosmetyk. Spełnienia marzeń :) . Zazdroszczę chciałabym mieć 30 a nie 34 😞

    OdpowiedzUsuń
  13. Markę kojarzę, może miałam kiedyś jakąś próbkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aj, spadłaś mi z nieba z tą recenzją gdyż wybieram sobie kosmetyki Avene i zastanawiałam się nad tym serum.

    OdpowiedzUsuń
  15. Testowałam już kilka produktów marki Avene i za każdym razem byłam z nich ogromnie zadowolona! :)
    Zaprezentowana pielęgnacja również mnie zainteresowała.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś stosowałam Avene. Ceniłam je za delikatność dla skóry.

    OdpowiedzUsuń
  17. mialam z tej seri zel do mycia byl ok

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam o tych kosmetykach :)
    Powiem o nich mojej siostrze :) Lubi takie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...