piątek, 5 lutego 2021

Super soft lips, czyli mój ulubiony peeling do ust !

 


 
Moją największą udręką zimą są suche i spierzchnięte usta i co roku szukam idealnego kosmetyku, który zadba o nie. Do tej pory moim ulubieńcem był peeling put&rub, jednak bardzo szybko go zużywałam a cena 50 zł nie sprzyjała częstym zakupom. Same pomadki mi nie pomagały, a kosmetyki firmy Carex, które wszyscy zachwalali mnie uczulały. Na szczęście zostałam testerką Wizażu nowości firmy Nivea Caring Scrub Super Soft Lips. Do tej pory co jakiś czas robiłam peeling domowy z miodem i cukrem, jednak nie można go mieć zawsze przy sobie. Jeżeli jesteście ciekawi jak się spisał peeling na moich ustach zapraszam do recenzji.




NIVEA Caring Scrub

ORGANICZNY ALOES
+ WITAMINA E

Witamina E łączy się ze świeżością organicznego aloesu, dzięki czemu peeling jest naturalnym wyborem dla wyjątkowo zadbanych ust.


NATURALNE DROBINKI

Drobinki naturalnego pochodzenia delikatnie, ale skutecznie złuszczają spierzchniętą skórę pozostawiając nawilżone i jedwabiście gładkie usta. Bez potrzeby ich usuwania czy wycierania.


SKŁADNIKI:


Octyldodecanol, Ricinus Communis Seed Oil, Cera Alba, Hydrogenated Rapeseed Oil, Helianthus Annuus Seed Cera, Butyrospermum Parkii Butter, Hydrogenated Castor Oil, Hydrolyzed Corn Starch, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Tocopheryl Acetate, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, BHT, Linalool, Benzyl Alcohol, Aroma, CI 77891, CI 19140, CI 42090


CENA:


OD 11 - 16 ZŁ




MOJA OPINIA:

- Dla mnie dużą zaletą peelingu jest to, że to kosmetyk 2w1, czyli peeling i pomadka ochronna. Po użyciu peelingu nie potrzeba dodatkowego produktu
- Drobinki ścierające przypominają bardzo ostre małe kosteczki cukru, które po peelingu wtapiają się w usta otaczając je ochroną
- Usta są dość długo nawilżone i takie "puchate"
- Peeling nie podrażnia, nie tworzy ranek, nie jest bolesny
- O jego plusach może świadczyć fakt, że mąż podkrada mi go i z chęcią używa
- Cena jest przystępna i na pewno będę po niego wracać
- Podoba też mi się opakowanie, które dzięki wypustkom łatwiej chwytać i otwierać







Jest to dość dziwne, bo mimo usilnej próby doszukania się minusów peelingu nie znalazłam ich. Może Wy już go używałyście i macie swoją opinię? Jestem ciekawa jak u Was się sprawdził. Jakie kosmetyki do pielęgnacji ust używacie?

Monika


PS Jutro moje 30 !!! urodziny. Czas na prawdę szybko leci



21 komentarzy:

  1. Ostatnio chodzi za mną takiego typu peeling do ust;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki peeling do ust by mi się przydał :) Trzeba sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :D Ja miałam kiedyś taki peeling z sylveco. Tego nie miałam ale mam na niego ochotę ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że Nivea ma taki fajny peeling. Będę musiała spróbować. Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tego produktu, ale chętnie bym przetestowała :D
    Życzę Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z jednej strony uważam, że takie połączenie jest świetnym pomysłem, a z drugiej sama jakoś nie mogę się przekonać do używania tego typu produktów. Miałam jedną pomadkę z peelingiem i rzadziej z niej korzystałam niż z typowego peelingu na usta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie trzeba lubić takie połączenie, zwłaszcza jak ktoś lubi peeling zrobiony samemu:)

      Usuń
  7. Peelingu do ust od Nivea jeszcze nie miałam ale ich pomadki bardzo lubię :) Ogólnie peelingi do ust stosuję bardzo sporadycznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam i również bardo lubię choć moje usta nie są zbyt wymagające :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie zwróciłam uwagi na ten produkt, ale chyba muszę wypróbować, skoro nawet facet z chęcią po niego sięga ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. I haven't heard about this product before, but it would be good to try it. :)

    ♡ ☯ ☮ P&P style ☮ ☯ ♡  

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Nivea to jedynie używałam i to dawno pomadek ochronnych. Nie wiedziałam, że w ofercie można znaleźć również peelingi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój patent na piękne, gładkie i powiększone usta to Scrubex od Glov! Polecam Wam dziewczyny bo to totalny must have :) https://glov.co/pl/produkt/akcesoria/akcesorium-do-pielegnacji-i-peelingu-ust-glov-scrubex/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...