poniedziałek, 15 lutego 2021

Nie lubię kawy, ale ten peeling kocham !!

 



Wczoraj wróciliśmy z małej już chyba tradycyjnej wycieczki do Łodzi do naszych znajomych. Było bardzo miło zmienić trochę otoczenie i spotkać się ze znajomymi. Przed wirusem 2-3 razy do roku jeździliśmy a teraz jest to pierwszy raz od 12 miesięcy chyba. Mam nadzieję, że Walentynki spędziliście również przyjemnie czy to z drugą połówką czy ze znajomymi. Do oglądania relacji zapraszam na mój Instagram ( link z prawej --> ) 




Dzisiaj przychodzę do Was w sumie dla mnie z nieoczekiwanym ulubieńcem.  Tak jak w tytule kosmetyk, którego głównym składnikiem jest kawa stał się stałym bywalcem w mojej kosmetyczce. Bardzo długo już go stosuję a w międzyczasie próbowałam wiele innych peelingów, jednak to do niego czyli do Isana Coffe & Mango wracam. Jeżeli jesteście ciekawi dlaczego stał się moim ulubieńcem zapraszam do recenzji.





ISANA Coffee & Mango

peeling o zmysłowym zapachu kawy i mango z olejem jojoba

OPIS:


Dzięki peelingowi do ciała marki Isana skóra stanie się gładka, a zmysły odprężone.


Peeling do ciała coffee & mango marki isana z naturalną solą morską i drobnym proszkiem kawowym uwodzicielsko pachnie egzotycznym mango i lekką nutką kawy. Formuła z olejem jojoba delikatnie usuwa martwy naskórek i pozostawia uczucie gładkiej i miękkiej skóry.

Produkt przebadany dermatologicznie.


SKŁAD:


Maris Sal, Coffea Arabica (Coffee) Seed Powder, Parfum, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil.


CENA:


4zł/40g








MOJA OPINIA:



Byłam sceptycznie pierwszy raz do niego nastawiona, ponieważ kupiłam go na szybko na wyjazd i zbytnio nie czytałam o nim opinii. Nie zauważyłam też, że w składzie jest kawa (mimo tego, że jest wielkimi literami napisane)Pewnie wtedy bym go nie kupiła i nie miała mojego ukochanego peelingu.

- Saszetka dla mnie starcza na dwa użycia

- Nie uczula i nie podrażnia mnie

- Dość grube drobinki soli sprawiają, że mamy peeling plus dość fajny pobudzający masaż ciała

- Peeling pięknie pachnie mango (mimo obecności kawy) wiem, że pewnie należę do nielicznych, którzy nie piją i nie lubią kawy

- skóra po peelingu jest idealnie złuszczona i nawilżona 

- drobinki są dość ostre więc jeżeli nie lubicie mocnego peelingu radzę delikatnie się z nim obchodzić

- Cena na pewno też jest dużym plusem

- Na początku nie byłam zadowolona z formy saszetki, ale mato wiele plusów ( idealny na wyjazd, mało miejsca zajmuje i kupuje tyle ile potrzebuję )


10/10 jak dla mnie : )





Miałyście może kiedyś ten peeling? Jakie są Wasze opinie? Czy jest ktoś tutaj taki jak ja kto nie lubi kawy haha ?;D


Monika


42 komentarze:

  1. Wolę osobiscie robiony peeling, sól ani kosmetyki tej marki mi nie służą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej to szkoda:( ja nigdy nie robiłam sama peelingu do ciała, do ust tak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego peelingu jeszcze nie miałam, ale bardzo lubię kawowe wersje i ten zapach kawy :) czasem robię sobie takie domowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. To coś zdecydowanie dla mnie, bo ja uwielbiam peelingi kawowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego peelingu nigdy nie miałam, ale może się skuszę, bo uwielbiam kawę.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja i kawę kocham i peeling kawowy również:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Markę Isana bardzo lubię, jednakże tego peelingu nie znałam.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko go zobaczyć na półce:) zawsze zakamuflowany

      Usuń
  8. O ja!!! Tak blisko mnie wczoraj byliście:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ten peeling świetny był, wersja kokosowo kawowa była jak dla mnie jeszcze fajniejsza;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O ja! Tak blisko mnie wczoraj byliście!

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam ten peeling, bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mojego serca nie podbił :P. U mnie większość peelingów solnych źle się sprawdza, ten dostał szansę i z niej nie skorzystał :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam już ten peeling na blogach i ostatnio jakos zapomniałam o nim. Dzięki za przypomnienie bo koniecznie muszę go wypróbować :) Ja uwielbiam kawę wieć to idealny peeling dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja uwielbiam kawę i kocham peelingi kawowe. Nie wiedziałam, że isana ma takie peelingi w ofercie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie peelingi są idealne na różne wyjazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używałam jeszcze kawowych peelingów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam go, choć markę Isana bardzo lubię <3 Wygląda ciekawie, muszę sie wybrać do Rossmanna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radzę uważnie szukać, ciężko go znaleźć czasem :)

      Usuń
  18. Nie miałam tego peelingu, ale używałam innego z dodatkiem kawy i byłam zadowolona. Ja jestem ogromną fanką kawy, wiec naturalnie już z góry uwielbiam wszystkie tego typu peelingi :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam go w zapasie i jeszcze drugą wersję zapachową - jeszcze ich nie używałam, ale kocham zapach mango! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kawy nie pijam ale taki peeling chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze na niego się nie zdecydowałam, ale to kwestia czasu ;) Fajnie wygląda, chętnie go wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. mialam juz z 10 saszetek:) lubie bardzo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...