piątek, 29 stycznia 2021

Fryzury ślubne 2020, czyli trochę o podsumowaniu pracy.



Dzisiaj chcę Wam opowiedzieć o mojej pracy.  Część z was wie, że mam swój salon i zajmuję się makijażem oraz fryzurami Panien młodych oraz ich gości. Mimo tego, że pandemia trochę pokrzyżowała w tym roku plany weselne to i tak głównie w sierpniu sporo z nich się odbyło. Pamiętam, że śluby odbywały się wtedy od wtorku do niedzieli, był to dość szalony miesiąc. Jednak bardzo się cieszę, bo sporo fryzur udało się wykonać. Chciałbym wam pokazać na co głównie decydowały się panny młode i trochę podsumować ten sezon.

Zauważyłam, że mimo dużych ograniczeń co do liczby gości praktycznie wszystkie panny młode nie chciały rezygnować ze swoich marzeń i sprawić aby zapamiętać ten dzień do końca życia. Były to czasami śluby nawet na 6 osób a jeżeli można było to na 50.  

Tak jak w tamtym roku było dużo wysokich upięć typu kok lub bogatych zdobień, tak w tym roku około 90% Panien młodych postawiło na luz i swobodę w formie loków z lekkim podpięciem.  Zazwyczaj na nie nie stawiały, ponieważ nie są wygodne przy całonocnych tańcach. Jednak w tym roku przyjęcia były na luzie bez większych wymagań. Cieszę się, że mogłam w tym roku sprawić, że chociaż trochę ten dzień mógł być normalny. 

Poniżej znajdziecie kilka moich fryzur z 2020r. Czy w tym roku też miałyście swój ślub lub na jakimś byliście? 

O mojej relacji z własnego ślubu cywilnego w tym roku znajdziecie TUTAJ.

Zapraszam też na mój Instagram, tam znajdziecie więcej moich fryzur oraz makijaży. iNSTAGRAM















Monika ;)
 

38 komentarzy:

  1. Piękne fryzury, niektóre bym nosiła na co dzień <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Warkocze bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda fryzura ma swój urok, piękne są wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo propozycji z rozpuszczonymi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lekkie i z pozoru luźne upiecia podobają mi się najbardziej. Gdy będę brała slub na pewno tez się na takie zdecyduję, tym bardziej że mam naturalnie kręcone włosy 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow masz naprawdę talent ! Piękne fryzurki, takie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne fale na włosach, ogólnie piękne fryzury :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne fryzury zwłaszcza warkocze... Zakochała się w nich 😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne stylizacje włosów *.*
    Jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie wykonane fryzury :D Wszystkie pięknie się prezentują :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kręcone i falowane fryzurt:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz przeogromny talent! Mnie bardzo do gustu przypadają właśnie fale/luźne loki delikatnie upięte. Zauważyłam też, że w tym roku to takie fryzury królują i sama także na ślub mojej siostry zdecydowałam się na podobną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nigdy nie wyjdą z mody i wielu dziewczynom pasują :)

      Usuń
  13. Każda mi się podoba, a ja właśnie włosy ścięłam. Panną młodą już nie będę, ale lubię się ufryzować i na inne okazje. Dopowiem tylko, że lubię się ufryzować u fryzjera. Sama jakoś nie potrafię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samej z tyłu wiadomo że bardzo nie wygodnie kręcić loki czy inna fryzurę robić:)

      Usuń
  14. Bardzo podobają mi się takie naturalne fale z delikatnym upięciem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne fryzury, od razu widać, że hitem były fale. Ja miałam upięte włosy do ślubu i chociaż minęły 3 lata, to powtórzyła bym fryzurę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najważniejsze : ) moda się zmienia a zdjęcia zostają

      Usuń
  16. Wszystkie upiecia bardzo ładne :) na swoim ślubie miałam upiete włosy bo jednak bałam się, że moje ciężkie włosy nie zniosą takiego luzu 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, niestety niektóre włosy za długo ładnie w lokach nie będą wyglądały. Liczy się komfort psychiczny : )

      Usuń
  17. Ależ piękne fryzury, masz ogromny talent! Ja miałam ślub w maju, gdy nie wiadomo było, co z limitami osób, dlatego też czekałam z decyzją o ewentualnym odwołaniu do ostatniej chwili :) Na szczęście udało się z wymarzonym ślubem i garstką najbliższych mi osób, a czesała mnie moja przyjaciółka, bo salony były wtedy zamknięte ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...