piątek, 19 marca 2021

Sally Hansen czy hybryda?

 




Dziękuję za tak liczne rady i wsparcie pod ostatnim postem KLIK, za Was też trzymam kciuki!!!

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną recenzją kosmetyków, które miałam przyjemność testować dzięki stronie wizaz.pl. Bardzo się cieszę, że mogłam testować lakier do paznokci od Sally Hansen, dlaczego?

- po pierwsze mam uczulenie na hybrydy ( tak jestem kosmetyczką i sama nie mogę sobie zrobić hybrydy)
- po drugie raz tylko używałam lakieru tej marki i nie byłam zadowolona długością zastygania
- chciałabym móc polecać lakiery, które by miały taką samą trwałość jak hybryda a nie wymagają lampy.

Czy rzeczywiście ten lakier może zastąpić hybrydę? Czy Top Matowy i Nabłyszczający coś daje? Zapraszam do recenzji.



Sally Hansen Miracle Gel™
Kolor 246
żelowy lakier do paznokci bez konieczności użycia lampy UV/LED

WŁAŚCIWOŚCI: 

intensywny i głęboki kolor

ma efekt żelowego manicure

zapewnia wysoki połysk

długo się utrzymuje

SPOSÓB UŻYCIA:


Lakier nanoś za pomocą pędzelka na odtłuszczone niepolakierowane paznokcie. Dla lepszego efektu końcowego nałóż 2 warstwy.



CENA:

16-17 Zł na Notino






MOJA OPINIA:


Lakier kolorowy 246:

- Trwałość 5/5, 2 tygodnie bez odprysku! Jak na zwykły lakier bez lampy jestem w dużym szoku : )
- Pędzelek na plus, bardzo łatwo się nim nakłada lakier
- Konsystencja też na plus, nie za gęsta nie za rzadka
- Jedynie przyczepiła bym się do krycia. Jest to jasny kolor i wymaga 2 grubszych warstw, pewnie ciemniejsze kolory mają lepsze krycie
- Dużym plusem jest jego czas zastygania i utwardzania !! Jestem w  szoku, bardzo szybko mogłam używać paznokci i nie martwić się o lakier

4,5 / 5


TOP MATOWY:

- Jego najbardziej byłam ciekawa, ponieważ na hybrydzie aby osiągnąć ten efekt trzeba było przetrzeć wacikiem....tutaj mamy efekt od razu po nałożeniu topu.
- Jak długo efekt matu się utrzymuje? Mi tydzień, później lekko zrobił się satynowy, ale nie błyszczący
- Nakłada się go bardzo sprawnie i nie ma większego problemu
- Super, że butelka też jest matowa i z daleka wiem gdzie jest.

4,5/5 


TOP NABŁYSZCZAJĄCY:

- Jestem z niego na prawdę zadowolona i moja mama też. Po tygodniu noszenia hybrydy przez mamę jej lakier stracił blask a po nałożeniu topu świecił jak nowy. Super się do tego nadaje.
- Muszę spróbować nałożyć lakier bez tego topu aby sprawdzić czy przedłuża trwałość lakieru
- Po dwóch tygodniach nie straciły błysku paznokcie

5/5








Jestem bardzo zadowolona z tego zestawu i miło zaskoczona, chętnie kupię jeszcze kilka kolorów na lato i klasyczną czerwień. Jest to świetna alternatywa dla osób takich jak ja, które mają uczulenie na hybrydę. Miałyście może te lakiery? Jakie są Wasze przygody z marką Sally Hansen?


------------------------------
INSTAGRAM - KLIK


Monika



34 komentarze:

  1. Też nie używam hybryd, spodziewam się tego samego. Lakiery są śliczne, zwłaszcza ten bladoróżowy. Chętnie wypróbuję na swoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wolę bardziej wyraziste kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie też właśnie mają i planuję kupić : ) Czerwień to mój cel

      Usuń
  3. Ja nie znalazłam jeszcze dobrego klasycznego lakieru, dlatego niedługo planuję wrócić znowu do hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie mogę wrócić: ( ale myślę że to będzie dla mnie idealna alternatywa : )

      Usuń
  4. Piękny kolorek, ideany na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o wow! Całe 14 dni bez odprysku - cud normalnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem w szoku! A nie oszczędzam ich jakoś specjalnie : )

      Usuń
  6. Mi się niestety nie trzymają na paznokciach żadne inne lakiery poza hybryda :D Może spróbuje czy te dadzą radę :0 Z Sally Hansen miałam kilka razy preparat do skórek i był świetny :) Bardzo ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko znaleźć lakier, który by się dobrze trzymał : )

      Usuń
  7. Ja robię od lat hybrydy, ale te lakiery to świetna opcja i zamiennik dla wielu kobiet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, ja niestety nie mogę ich używać już :(

      Usuń
  8. Używam hybryd, ale skoro te lakiery są tak dobre to świetnie się sprawdzą jako alternatywa dla hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę jestem zaskoczona i z chęcią kupię inne kolorki:)

      Usuń
  9. Kilka lat temu miałam te lakiery i faktycznie bardzo dobrze trzymały się płytki oraz miały świetne krycie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolor:) U mnie niestety hybrydy nie wytrzymują nawet tygodnia, dlatego maluję paznokcie tylko tradycyjnymi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety dużo osób tak ma jeden dwa dni i hybrydy odpadają.

      Usuń
  11. ten różyk jest prześliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetnie prezentuje się efekt końcowy :)
    Ocena duża, to super! Osobiście nie miałam okazji mieć lakierów tej marki na swoich paznokciach.
    Świetnie się spisała ta alternatywa.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Najważniejsze, że jesteś zadowolona. Efekt końcowy prezentuje się bardzo godziwie, więc z wielką chęcią chciałabym osobiście przetestować produkty marki Sally Hansen :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, warto : ) Nie są drogie a zastąpiły u mnie hybrydy : )

      Usuń
  14. Mam podobny zestaw, tylko kolor czerwony jako kolor główny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie ostatnio tylko mleczna odżywka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niedawno też, warto taką co jakiś czas użyć: )

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...