piątek, 12 marca 2021

Łopian większy= więcej włosów? Czas sprawdzić!

 



Jak Wam minął tydzień? Świętowaliście dzień mężczyzny i dzień kobiet? My głównie kupując sobie wzajemnie coś słodkiego i spędzając czas na spacerach. Cieszę się, że udało nam się wykorzystać prawie wiosenną pogodę i spędzić czas na świeżym powietrzu. Dużym plusem jest las, który mamy praktycznie pod domem i można w nim trochę odpocząć od miasta. Z dobrych wiadomości zarezerwowaliśmy wakacje na wrzesień, ale to tylko dlatego, że voucher który dostaliśmy za zeszły rok za Dubaj musieliśmy wykorzystać inaczej nasza wpłata by przepadła. Ciekawe czy się zrealizuje? Mam nadzieję, że tak !! Już nie mogę doczekać się nowej wyprawy.

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją szamponu, który kupiłam aby przed ślubem zwiększyć objętość moich włosów i zahamować wypadanie. Od Świąt zaczęły mi strasznie wypadać mimo tego, że nic nie zmieniłam w pielęgnacji. W drogerii natknęłam się na Szampon z łopianem od Green Pharmacy i postanowiłam działać. Jak się spisał? Zapraszam do recenzji.





Green Pharmacy Szampon przeciw wypadaniu do każdego rodzaju włosów



DZIAŁANIE:


Działa przeciwłupieżowo.
Reguluje pracę gruczołów łojowych.
Wzmacnia i uelastycznia włosy.
Zapobiega wypadaniu.


Składnik aktywny zawarty w szamponie:

Ekstrakt z łopianu - Łopian jest popularnym naturalnym środkiem leczniczym w wielu dolegliwościach skórnych. Łagodzi świąd, wspomaga leczenie trądziku, łuszczycy, owrzodzeń i czyraków. Stosowany w postaci płukanek zmniejsza łupież, hamuje wypadanie włosów i leczy łojotokowe zapalenie skóry głowy.

CENA:

8 zł/350ml





MOJA OPINIA:

- Szampon ma bardzo przyjemny, nie za bardzo ziołowy zapach, taki trochę słodki
- Jest przezroczysty i delikatnie lejący, taki w sam raz
- Łatwo się go rozprowadza i pieni na włosach
- Wcześniej raz tylko używałam szamponu od Green Pharmacy ( nie pamiętam jaki rodzaj ) i tamten sprawiał, że moje włosy były "tępe" nie wiem jak to określić inaczej, ten sprawiał wręcz przeciwnie! Od razu po umyciu włosy są nawilżone i delikatne.
- Przy moich dość długich włosach ułatwia rozczesywanie
- Po niecałym miesiącu używania, może 3 tygodniach zauważyłam sporo baby hair !! Więc na mnie działa
- Co do łupieżu ciężko stwierdzić, bo go nie posiadam.
- Oczywiście dużo mniej włosów zostaje na szczotce, z czego ogromnie się cieszę !!
- Moje włosy nadal mają po nim dużą objętość, nie obciąża ich w żaden sposób
- zazwyczaj myję głowę co 2-3 dzień tak jak przy innych szamponach 

10/10




Używałyście kiedyś tego szamponu? Co myślicie o marce Green Pharmacy? Ja przekonałam się do niej bardzo, tak jak i moje włosy. Kiedyś nie lubiłam za bardzo ziołowych szamponów ; )



----------------------

INSTAGRAM - KLIK

Monika

33 komentarze:

  1. Nie miałam nigdy tego szamponu, zbytnio nie mam problemu z wypadaniem włosów 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubiłam kiedyś ten szampon i jeszcze balsam z tej samej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś dawno temu, chyba miałam jakiś kosmetyk od nich, ale nie zapadł mi mocno w pamięci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam kiedyś tych szamponów i byłam zadowolona. :)
    Pozdrawiam, Werka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, też zauważyłam po świętach zwiększoną ilość włosów na podłodze..:D Chyba musze się zainteresować tym szamponem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś może być z tymi Świętami ; ) kilogramów przybywa włosów ubywa ; )

      Usuń
  6. Nie dla moich włosów, ale cieszę się że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje mi się, że kiedyś go miałam, ale na wypadanie włosów nie poradził :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super że nie drogi i że pobudził pojawienie sie nowych włosów <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Markę znam, ale tego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam ten szampon, używałam go i niestety wywołał u mnie łupież :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie stosowałam nigdy, ale chyba musze wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ogolnie, moim wlosom bardzo odpowiadaja ziolowe szampony. tej marki nie znam w ogole, ale chyba czas poznac :D ja wraz z Panem P, takze swietowalismy te dni w podobny sposob co Wy ;) bez` jakichs szczegolnych szalenst ;p pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowiek uczy się inaczej spędzać wyjątkowe chwile ; )

      Usuń
  13. Ja na szczęście mam gęste włosy, więc nie potrzebuję tego typu specyfików. Muszę raczej używać takich, które wygładzają i zapobiegają puszeniu, bo inaczej wyglądam jak Kleopatra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też miałam gęste, niestety mocne rozjaśnianie kiedyś je zniszczyło : (

      Usuń
  14. Nie spotkałam się wcześniej z tym szamponem, jednakże muszę przyznać, że bardzo mnie nim zaciekawiłaś :D
    Chętnie go przetestuję :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzień Kobiet spędziłam w pracy, więc następnego dnia, gdy miałam wolne, zamówiliśmy sobie coś pysznego do jedzenia. Dostałam również bukiet białych róż i tulipanów. Jeśli chodzi o faceta, to my obchodzimy Dzień Chłopaka, który mam wrażenie, że kiedyś w Polsce był bardziej popularny niż teraz.
    Pierwszy raz spotykam się z tą firmą. Ale jestem w szoku tej niskiej ceny przy tak wymiarowym produkcie. Super, że się sprawdził. Chyba muszę go zakupić, bo moje włosy ostatnio leżą wszędzie ;P
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze aby znaleźć czas dla siebie i miło go spędzić. Białe róże są piękne, ale nigdy ich nie dostałam jeszcze ; )
      Pozdrawiam

      Usuń
  16. ja kocham z tej serii szampon rumiankowy. Najlepszy na świecie;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Akurat w takie działanie szamponu nie do końca wierzę, bo mam go dość krótko na korze. Preferuję wszelkie wcierki, które trzymam dłużej i z reguły są bogarsze w różne substancje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...