piątek, 26 marca 2021

Czy znalazłam idealny podkład? TOP 3

 


No i mam przymusowy urlop od jutra, szkoda że przy własnej firmie raczej nikt mi za to nie zapłaci :( Od jutra wszystkie salony zamknięte w związku z tym wczoraj do późna musiałam pracować i kumulować klientki. Oby tylko bardziej tego nie przedłużyli.

Było ostatnio dużo o pielęgnacji czy podróżach a dzisiaj przyszedł czas na kolorówkę. Moją pracą i pasją jest między innymi wizaż i w swoim życiu przetestowałam na prawdę sporo podkładów na różnych typach cery oraz oczywiście na swojej. Znalazłam dzięki temu dwa niezawodne ulubieńce oraz jeden do zadań specjalnych. Jeżeli jesteście ciekawi, które skradły moje serce zapraszam do wpisu.





Pierwszy z nich czyli top of the top 

Lancome Teint Miracle


stopień krycia - intensywny
Efekt - Naturalny wygląd
Właściwości - nawilżający
Typ skóry - skóra normalna
Konsystencja - płynny
Cecha produktu - nie zawiera parabenów, nie zawiera acetonu, nie zawiera laktozy, nie zawiera mikroplastiku, odpowiedni dla skóry wrażliwej, nie zawiera śladowych ilości orzechów ,nie zawiera substancji oleistych, nie zawiera parafiny, nie zawiera amoniaku, nie zawiera siarczanów, bezglutenowy, nie zawiera ftalanów
CENA - 120 ZŁ


MOJA OPINIA:

- Jego stopień krycia można dostosować do własnych potrzeb, jest to bardzo łatwe i nie tworzy żadnych smug czy plam
- Wytrzymuje na buzi cały dzień i wieczór
- Ma bardzo delikatny zapach
- Nakładam go lekko wilgotną gąbeczką, to chyba najlepszy sposób na niego
- Nie podkreśla suchych skórek
- Nie podrażnił mnie ani żadnej mojej Panny Młodej
- Przy cerze suchej daje efekt nawilżenia skóry a bardziej zdrowego wyglądu
- Przy zakupie przez internet jego cena jest bardziej przystępna
- Nie natrafiłam jeszcze na podkład, który pasowałby do tak wielu różnych cer
- Miałam go na swoim ślubie cywilnym i będę na pewno mieć na weselu

10/10 nie mam do czego się przyczepić





Clarins Everlasting Foundation

Typ skóry: Wszystkie typy skóry
Konsystencja: Emulsja
Sposób stosowania: Aplikować rano na oczyszczoną i nawilżoną skórę.

"Perfekcyjna cera od rana do wieczora, bez efektu maski, dzięki formule nowej generacji. Długotrwały podkład o lekkiej konsystencji koryguje plamy i niedoskonałości, zapewniając skórze 18 godzin perfekcyjnego krycia i komfortu. Połączenie technologii High Fidelity System+ z matującym pudrem z bambusa zapewnia długotrwały efekt makijażu, który stawia czoła wszystkim wyzwaniom. "

CENA: 120-130 ZŁ


MOJA OPINIA:

- Przez dłuższy czas zastanawiałam się, który podkład bardziej mi pasuje...ten czy Lancome. Jednak wygrał Lancome...dlaczego? Chyba jedynie przez minimalnie dłuższą długotrwałość na buzi

- Bardzo dobre krycie ma już od pierwszej warstwy, można też stopniować krycie

- Ma bardzo delikatny perfumowany zapach, na który zawsze klientki reagują pozytywnie

- Nie podkreśla suchych skórek, nie podrażnia

- Pięknie wygląda na buzi przez całą imprezę

- Często w pracy mieszam Lancome z Clarins i wychodzi wtedy mieszanka idealna w miejscach gdzie chcemy mocnego krycia

- Oba podkłady można stosować na co dzień jeżeli lubimy mieć makijaż, ponieważ nie zapycha porów i nie powoduje pogorszenia cery (oczywiście jeżeli robimy dobry demakijaż. )

9,5/10


Revlon colorstay

- Podkład ColorStay do cery tłustej i mieszanej firmy Revlon.

- Posiada formułę SoftFlex, która został opatentowana przez firmę Revlon.

- Zawiera udoskonalone polimery, które ułatwiają aplikację oraz wpływają na zwiększenie poczucia komfortu.

- Podkład hipoalergiczny i bezzapachowy. Mocno kryjący, dzięki niemu ukryjesz wszystkie niedoskonałości i wypryski.

CENA: 20 ZŁ


MOJA OPINIA:

- Tego podkładu chyba większości z Was nie muszę przedstawiać : )

- Mam go w swojej kosmetyczce chyba od 10 lub więcej lat, dlaczego warto go mieć? Świetnie spisuje się jedynie na wielkie wyjścia a akurat mamy problem z cerą.

- Nie nadaje się według moich rozmów z klientkami do codziennego stosowania, ponieważ lubi zapychać i pogarszać stan skóry przy częstym stosowaniu

- Jest jednak bardzo trwały i mega kryjący, więc jeżeli chcemy coś zakryć a mamy właśnie spotkanie to bardzo polecam

- Cena jest bardzo przystępna

- Nie musimy się martwić o poprawki w ciągu dnia

- Jego się kocha albo nienawidzi ; )

8/10 




Czy znacie te podkłady? Może jeden z nich też jest Waszym ulubieńcem : ) Lubię próbować nowości, jednak to do nich mam największe zaufanie i wiem w jakich sytuacjach po jaki podkład sięgnąć.


--------------------------

INSTAGRAM - KLIK


Monika



39 komentarzy:

  1. Rozumiem co czujesz i serdecznie współczuję, bo wiem jak to żyć bez pieniędzy :( Wczoraj wpadłam w panikę i mając ostatnie 20 zł zapisałam się na dziś na obcięcie grzywy, bo niestety nie lubię jej. Miałam kiedyś podkłady Clarins, uwielbiałam je, choć to były akurat podkłady rozświetlające. Mam nadzieję, że szybko pootwierają, kościoły powinny być zamknięte.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzywka długa przy takiej fryzurze może denerwować:) miałam kiedyś taką. Tak clarins ładnie rozświetla

      Usuń
  2. Nie miałam żadnego z tych podkładów, jestem ciekawa jak u mnie by się sprawdziły;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie o tym wszystkim piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam tych podkładów, ale może kiedyś skuszę się jeden z nich przetestować :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadnego z nich nie znam, ale kiedyś intensywnie myślałam o zakupie Revlon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo kryjący ale na codzienny makijaż chyba za mocny jak dla mnie:)

      Usuń
  6. Lancome muszę koniecznie wypróbować, bo lubię kryjące podkłady, a o tym już sporo dobrego czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. zadnego z nich chyba nie miałam, chociaż ten pierwszy chyba widziałam u przyjaciółki :D musze podpytać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wlasnie koncze clarins uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podkłady znam jedynie z blogów. Osobiście ich nie miałam. Przymierzam się do zakupu tego z Lancome.

    OdpowiedzUsuń
  10. no mam nadzieje, ze szybko wrocisz do pracy ;) zadnego z tych podkladow nie znam. mam swoj jeden ulubiony i jakos ciezko jeste sie przelamac do kolejnego ;p pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie będę odliczać dni aż nam pozwolą wrócić do normalnego życia

      Usuń
  11. Dla mnie niepojęte jest to zamykanie wszystkiego dosłownie "na pałę" z dnia na dzień... A jeśli chodzi o podkłady, to z Lancome mam Teint Idole Ultra Wear i bardzo sobie cenię za dobre krycie, lekkość i trwałość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie rozumiem,ale chyba nic mnie już nie zdziwi. Bezsilność :)

      Usuń
  12. Ten z Revlonu wygląda ślicznie nie raz sie przekonałam ale... na innych osobach. Jak dla mojej cery za mało kryjący jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to mało osób mówi że lekko kryje. To pozostałe były by za mało kryjące też w takim razie

      Usuń
  13. Nie miałam żadnego z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam jedynie podkład Revlon. Fajny, ale korzystam z niego tylko w wyjątkowych sytuacjach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio rzadziej używam podkładów. Wciąż szukam tego idealnego. Tych marek jeszcze nie miałam. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety też podkładu na co dzień nie używam: )

      Usuń
  16. Z widzenia znam jedynie ostatni produkt :) Ja ostatnio dość rzadko sięgam po podkład... maseczka i tak zakrywa pół twarzy :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie maseczka niestety nie zachęca do makijażu ostatnio

      Usuń
  17. ten z Revlonu mnie wysuszył. Niemiłosiernie... Brrrrr. Z clarinsa mnie korci:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On niestety jest mocny, ale clarins jest nawilżający więc nie powinien wysuszyć : )

      Usuń
    2. on jest mocarny:D żaden jeszcze tak podkład mnie tak nie urządził

      Usuń
  18. Z tych podkładów miałam tylko Clarins i choć kolor miałąm genialny to cała reszta na nie :/ Ciężki, widoczny, do tego się warzył i podkreślał zmarszczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej to z taką opinią się nie spotkałam jeszcze, bardzo szkoda, jednak może nie do Twojej cery :(

      Usuń
  19. Z Clarinsa kuszą mnie podkłady, tylko pierwsze muszę go poznać z próbek, zeby mi odcień przypasował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają szeroką gamę kolorów to się nie dziwię :o ja trochę w ciemno pierwszy raz kupowałam. :)

      Usuń
  20. Znam wszystkie trzy:) i każdy bardzo lubię:).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...