wtorek, 23 marca 2021

Wiosenne dekoracje na Wielkanoc i wędzenie weekendowe

 


Witajcie w pierwszych dniach wiosny. Czy u Was też taka mieszanka pogodowa? Wczoraj piękne słońce a dzisiaj tak szaro i smutno? Dlatego postanowiłam chociaż delikatnie udekorować mieszkanie i dodać mu wiosennych akcentów. Zazwyczaj bardziej szaleję z króliczkami czy kwiatkami, ale w tym roku nie miałam w ogóle czasu o tym myśleć i dzisiaj na szybko w mieszkaniu zawitała wiosna. 

Część dekoracji, jak wiszące jajeczka zrobiłam sama, królika z rzeżuchą dostałam od przyjaciółki a koguciki i kurki są z Biedronki. Mają tam na prawdę duży wybór w dekoracjach i w dobrych cenach.

Wpis miał być wczoraj, ale weekend spędziliśmy u teściów na wędzeniu wędlin na święta. Robiliśmy to pierwszy raz i jestem mega zadowolona z efektu. Na koniec wpisu dodam kilka zdjęć z weekendu.









Jak idzie Wasze dekorowanie mieszkania ? Muszę jeszcze wyciągnąć Wielkanocne serwetki. Wolicie dekorować dom na Boże Narodzenie czy Wielkanoc? Ja chyba na to pierwsze, jakoś więcej frajdy mi to sprawia : ) Teraz jestem jeszcze w trakcie pisania dla Was wpisu o moich ulubionych podkładach, mam nadzieję, że w piątek uda mi się go wrzucić : )


------------------------------------------------
INSTAGRAM - KLIK

Monika

39 komentarzy:

  1. Ciekawe dekoracje, od razu dom wygląda weselej :) Ja jak na razie nie ozdobiłam jeszcze pokoju na wielkanoc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się : )teraz człowiek jakoś nie myśli o takich rzeczach na pierwszym miejscu : )

      Usuń
  2. Zdecydowanie bardziej wolę dekorować dom na Boże Narodzenie, Wielkanoc pod względem dekoracji wygląda u mnie dość skromnie.
    Pierwszy dzień wiosny w moim regionie wygląd dość ciekawie ze względu na padający śnieg. Dzisiaj już po śniegu nie było ani śladu, co więcej wyszło słonko i zrobiło się ciepło :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szalona jest ta pogoda ; ) Chować kurtkę a za chwilę wyciągać znowu zimowe czapki : )

      Usuń
  3. Nie dekoruję mieszkania na Wielkanoc, ale na Boże Narodzenie już tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś nie dekoruję mieszkania itp. na Wielkanoc, ale na Boże Narodzenie zdecydowanie tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Boże Narodzenie chyba też większy wybór jest ; )

      Usuń
  5. Jakoś te święta chyba są weselsze mimo wszystko : )

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas już mieszkanko przyozdobione na święta. Są jajka, zajączki i kurczaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście nie dekoruję mieszkania, nawet go super nie sprzątam, bo planuje wyyjechać na Święta w góry :) O ile uda nam sie coś wynająć, bo wiadomo że teraz weszły te ograniczenia ; /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jest niestety loteria i wyczekiwanie na jakiekolwiek informacje. Trzymam kciuki : )

      Usuń
  8. Ja specjalnej dekoracji nie robię, ale pamiętam z dzieciństwa, że moja rodzina robiła własne wędzonki, baleron, szynka i tym podobne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio byłam przy tym z 15 lat temu więc miło było odnowić tradycje : )

      Usuń
  9. Póki co nie czuję ducha Świąt... Będzie pewnie ostry lockdowwn i spędzę je całkiem sama.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki aby nie było aż tak źle. :) Ciężko teraz się cieszyć w pełni z czegokolwiek

      Usuń
    2. Masz rację... póki co nie ograniczyli wyjść w Święta ale dopiero wtorek.. I do tego jestem na bezpłatnym urlopie a sluchy chodzą że ten lockdown potrwa do końca kwietnia.... :/

      Usuń
    3. Też niestety coś słyszałam jeszcze, że do majówki :(

      Usuń
  10. piesiu:D:D:D co za przyjemna kupa futra:D wolę takie żywe i żyjące dekoracje haha;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak bardzo duża kupa futra a najmniejsza i ostatnia z miotu była haha : )

      Usuń
    2. jak urosła :D teraz pańcię może grzać w zimowe i wiosenne wieczory:D

      Usuń
  11. Ja muszę przyznać, że na Wielkanoc raczej nie dekoruje mieszkania :D Tylko Boże Narodzenie ma na mnie takie działanie, że praktycznie wszystko muszę mieć w świątecznym wydaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie widzę, że dużo osób nie ma na to głowy. Jednak Boże Narodzenie mato coś: )

      Usuń
  12. super taka kiełbaska własnej produkcji super sprawa, piesiu jaki ładny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na pierwszy raz nie chwaląc się wyszła smaczna : )

      Usuń
  13. tak, ja też chyba chętniej stroję dom na święta Bożego Narodzenia. ale za to uwielbiam ozdabiać pisanki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię i co roku szukam nowego sposobu :)

      Usuń
  14. Jeszcze się nie zabrałam za dekoracje. Nie mam do tego ostatnio głowy. Ale zdążę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo jeszcze tydzień do Świąt ; ) i pogoda zaczęła sprzyjać wiosennej aurze :)

      Usuń
  15. Bardzo lubię przygotowania do świąt wielkanocnych :) Piękne dekoracje :)
    U mnie dzisiaj zagościły zajączki i inne dekoracje :)

    Mniam mniam uwielbiam domowe wędzonki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...