poniedziałek, 18 stycznia 2021

Jest zima! Czas na nawilżenie z Avene.

 



Czas na kolejną recenzję, co powiecie na balsam do ciała? Jest zima, suche powietrze i podrażnienia się pojawiają więc idealny czas na porządny nawilżający balsam. W ramach współpracy z Wizaż otrzymałam do testów kosmetyk firmy Avene. Zawsze uważałam markę za bardzo porządną i sprzedającą dobre jakościowo kosmetyki, czy i tym razem tak było? Zapraszam do recenzji.




 Avene XeraCalm A.D Krem-Balsam Uzupełniający Lipidy



GŁÓWNE INFORACJE:


- Krem stworzony z myślą o skórze suchej, skłonnej do atopii lub swędzenia. 
- Uzupełnia lipidy i gwarantuje ukojenie. 
- Posiada właściwości przeciwświądowe. 
- Formuła produktu zapewnia delikatne działanie, bez podrażnień. 
- Wzbogacony wodą termalną Avene. 
- Kosmetyk zamknięty został w wygodnym opakowaniu z pompką. 
- Pojemność: 200ml

CENA REGULARNA :
- w internecie znajdziemy go od 45 zł do nawet 70 zł




MOJA OPINIA:

Zacznę wyjątkowo od minusów, ponieważ denerwowało mnie to, że po ściągnięciu zatyczki nie mogłam postawić balsamu, tylko położyć. Nie było to dość wygodne.

PLUSY:

- Zapach jest niewyczuwalny - dla niektórych był by to minus, jednak uważam, że jeżeli kosmetyk spełnia swoje zadanie to zapach nie ma dla mnie aż tak mocnego znaczenia

- wygodna pompka, która nie da nam za dużo produktu na raz, mam większą kontrolę nad tym

- bardzo dobrze się wchłania pozostawiając skórę nawilżoną

- idealny po goleniu nóg, niweluje podrażnienia mojej delikatnej skóry

- balsam jest bardzo gęsty i treściwy

- czytałam, że dużo osób z AZS go chwali, ja nie mam tego problemu, ale warto spróbować jeżeli macie taką przypadłość




Mieliście okazje go wypróbować? Jeżeli nie to jaki balsam się u Was najlepiej sprawdza? Ja do tej pory jeszcze nie znalazłam takiego, gdzie bym od razu powiedziała WOW! Ten z Avene jest dobry i świetnie się spisuje, gdyby cena była niższa na pewno bym do niego wróciła.

Monika

23 komentarze:

  1. Cena faktycznie dość wyska, myślę że jest wiele dobrych kosmetyków w niższej kwocie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobre są te kosmetyki, choć z tą zatyczką to faktycznie słaby pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że nie słyszałam jeszcze o tym kosmetyku.

    70 zł to sporo jednak skoro działa to warto kupić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Avene ma dość szeroką gamę kosmetyków też wcześniej go nie widziałam :)

      Usuń
  4. nie miałam nigdy mazidła z tej marki ale wydaje się kuszące:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie korzystałam jeszcze z produktów tej marki, ale wiele dobrego już o nich czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tej marce, cena troszkę wysoka ale coś kusi mnie żeby kiedyś wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię Avene, to sprawdzona marka apteczna a ich woda termalna to legenda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze nic z tej marki, myślę, że to warty wypróbowania produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka godna polecenia, warto poszukać produktu dla siebie ;)

      Usuń
  9. Ciekawy produkt nigdy niestety nie miałam go ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam okazji poznać, ale skoro dobrze nawilża to chętnie po niego sięgnę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...