wtorek, 5 stycznia 2021

Ślub, covid, emocje, czyli co się działo?




 

Cześć!!

Na początku pewnie warto opowiedzieć co się działo w moim życiu przez ostanie 3 lata. Z ciekawszych informacji? Wyszłam za mąż! Ale niestety nie do końca, ponieważ covid pokrzyżował nasze piękne plany i nie odbyło się jeszcze wesele, ale od początku...

Nasz Wielki dzień był zaplanowany na 06.06.2020r., niestety nie było nam dane w pełni świętować i wyprawić wymarzonego i rodzinnego wesela. Na szczęście ślub cywilny, który się odbył, biorąc pod uwagę panujące okoliczności był niesamowity. Mimo tego, że mogła być z nami ograniczona liczba osób a makijaż i fryzurę musiałam zrobić sama, to niczego nie żałuję i bardzo miło go wspominam. Na co dzień w pracy zajmuję się Pannami Młodymi i wiem i bardzo rozumiem każdą z nich i ich emocje. 

Wesele przełożyliśmy na październik, jednak i wtedy nie było nam dane świętowanie. Ostatecznie całą uroczystość przenieśliśmy na czerwiec 2021, jak to mówią do trzech razy sztuka! Mam nadzieję, że skoro wróciłam do pisania, to będziecie brali czynny udział w moich przygotowaniach. Sporo rzeczy mam już przygotowanych i chętnie Wam je pokażę.

Covid też miał duży wpływ na moją pracę. Jak część z Was wie maluję i czeszę Panny Młode a skoro wesela były przez większy czas w tym roku zakazane to i moja praca była mocno ograniczona. Ciężko jest iść do salonu ze świadomością, że dzisiaj nie ma nikogo zapisanego. Był to ciężki rok pełen zwątpień, depresji i bezsilności. Przez moją głowę przeszło milion myśli co robić? Czy zmienić zawód? Wyjechać? Jak dorobić aby opłacić czynsz czy ZUS? I tak narodziło się dzierganie, ale to w innym poście, bo to dłuższa historia.

Teraz zapraszam na krótką fotorelację ze ślubu cywilnego.










Trzymajcie kciuki za nowy termin !!

Monika

18 komentarzy:

  1. Niestety covid pokrzyżował wiele rzeczy... Piękne zdjęcia ślubne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia wyszły śliczne :) Pięknie wyglądałaś kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj ponownie! Piękne zdjęcia :) Mam nadzieję, że 2021 uda Wam się wyprawić wymarzone wesele :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję że wrócisz w końcu do pracy i że wesele się odbędzie. Przyszło nam żyć w dziwnych czasach, dobrze że się nie poddajesz i szukasz innego zajęcie. ale mam nadzieje, że wrócisz jeszcze do swojej pracy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję, nie lubię tak bezczynnie siedzieć to chyba jest najbardziej męczące:)

      Usuń
  5. Gratulacje! Mam nadzieję, że tym razem wesele dojdzie do skutku. Najważniejsze jednak, że ceremonia zaślubin już za Wami :) Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę że się na to zdecydowaliśmy, mniejszy stres teraz :)

      Usuń
  6. Przepiękna Panna Młoda :) Gratuluje powrotu do blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego dobrego na nowej drodze życia, zdrowia przede wszystkim! Piękna sesja zdjeciowa <#

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...