wtorek, 4 listopada 2014

Rose millesime...Bourjois



Witajcie !


Dzisiaj kolejny post dla fanów pomadek...chyba pomału dołączam do tego grona. Niedawno chętniej kupowałam cienie a dzisiaj przechodząc obok szaf z kosmetykami w drogerii moją uwagę przyciągają pomadki. Ciekawe czy numer 17 Bourjois przyciągnie Waszą?? Zapraszam na recenzję ;)






OD PRODUCENTA:


  • 1/4 pigmentów nabłyszczających 
Formuła zawiera 1/4* pigmentów nabłyszczających. Wibrujące kolory zapewniające perfekcyjne krycie i blask.
  • Formuła prête-à-porter
Wzbogacona o wyciąg z płatków orchidei; idealnie się rozprowadza i zapewnia komfort aplikacji. zapewniając 10 godzin nawilżania**. Usta są gładkie, perfekcyjne nawilżone i ochronione przed czynnikami zewnętrznymi.
  • Kolory prosto z pokazów mody
15 kolorów prosto z pokazów mody podzielonych na 3 grupy w zależności od upodobań .
- Styl "Preppy", dla mistrzyń stylu. Naturalne odcienie, łatwo wtapiające się usta i podkreślające ich naturalne piękno.
- "Szaleństwo kolorów" dla fanek mody. Kolory mocno nasycone, dla uzyskania najmodniejszych ust sezonu.
- Styl "Night-out", dla uzyskania 100% kobiecego look'u. Intensywne i eleganckie odcienie dla uzyskania looku glamour. "







MOJA OPINIA :


+ Bardzo łatwa aplikacja
+ Miła kremowa konsystencja
+ Jeżeli nie jemy i pijemy to 3-4 h pomadka wytrzyma na ustach
+ Nawet jak zniknie to lekko zabarwia usta i kolor pozostaje
+ Kolor jet troszkę neonowy ale nawet mi się podoba ( będzie bardziej panował na wakacje )
+ Pomadka nadaje ustom lekki błysk

- Ma lekkie drobinki, które troszkę mnie denerwują
- Cena bez promocji 49 zł troszkę odstrasza
- Jeżeli jemy i pijemy to musimy liczyć się z tym, że troszkę pomadki zniknie


Podsumowując...jednak czerwień bardziej do mnie przemawia...zachwycił mnie ten kolor.




A TUTAJ link do recenzji pięknej czerwieni numer 13 !! ; )



Pozdrawiam
Monia:*

9 komentarzy:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...