niedziela, 9 listopada 2014

ROSSMANN !! i ciekawa promocja ; )








WITAJCIE !!!

Dawno nie przypominałam Wam o promocjach, bo w sumie nic ciekawego nie zauważyłam ; ) Taka trochę cisza w ciekawych okazjach....na szczęście coś dla Was znalazłam !! Wczoraj na facebook'u natknęłam się na świetną promocję, którą oferuje Rossmann !!




Oczywiście drugi tańszy lub w tej samej cenie jest za 1 gr ; ) Wybierzecie się na małe zakupy?? Bo ja na pewno : P już listę szykuję i jutro z rana na shopping...mam tylko nadzieję, że nie trzeba będzie zakładać ochraniaczy.... ; P

Moja obecna lista :

  • Maxfactor cielista kredka 
  • Bourjois Rouge Edition Velvet 4,5


Pozdrawiam
Monia:*

5 komentarzy:

  1. Wybieram się. Mam w planach zaopatrzyć się w jakieś lakiery Wibo oraz tusz z Lovely. Reszta mnie mnie nie korci. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardziej mi się podobało kwietniowe -49% ale ta promocja też jest ok

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, na pewno w coś się zaopatrzę. myślałam o podkładzie, bo już mi się kończy.... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super . nawet nie wiedzialam na pewno siw wybiore

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...