niedziela, 23 listopada 2014

Galaretka + Peeling i działamy !!



WITAJCIE !!!


Ostatnio nadrabiam trochę pielęgnacje ciała ; ) Jeżeli jesteście ciekawe ostatniej recenzji to znajdziecie ją TUTAJ. A dzisiaj chciałabym się skupić na peelingu. Nigdy nie przypuszczałabym, że słowo galaretka może się kojarzyć z peelingiem...a jednak. Dzisiaj chciałabym Wam przybliżyć bardzo intrygujący dla mnie produkt od firmy Apis a mianowicie "peelingującą Galaretkę do ciała z arbuzem i drobinkami kokosa." Osobiście nie jestem fanką kokosa, ale  chęć wypróbowania galaretki przeważyła : P Zapraszam na recenzję : )






KILKA SŁÓW O GALARETCE:


" Seria Arbuzowe Orzeźwienie zapewnia skórze długotrwałe nawilżenie i przyjemne uczucie świeżości przez cały dzień jednocześnie pozostawiając ją gładką i miękką w dotyku. Wzbogacona o orzeźwiający arbuzowy aromat zamieni domową pielęgnację w owocowy seans dla zmysłów.

Niezwykły peeling do ciała ze złuszczającymi drobinkami kokosowymi, ekstraktem z arbuza, papai i ananasa o zniewalającym arbuzowym aromacie doskonale oczyszcza skórę z martwych komórek naskórka. Sprawia, że skóra staje się idealnie wygładzona i odświeżona o zdrowym kolorycie."







MOJA OPINIA:


+ Konsystencja bardzo mi się podoba !! Jest oryginalna i bardzo praktyczna, ponieważ nie rozlewa się, ale też nie jest zbita.Chociaż bardziej niż galaretkę przypomina mi sorbet arbuzowy mmm : )
+ Bardzo dobrze się rozprowadza
+ Zapach jest delikatny, ale wyczuwalny...przypomina troszkę arbuza z maliną
+ Jest mega dobrym zdzierakiem !! Świetny masaż można zrobić tym peelingiem...kuleczki są dość ostre więc spełniają swoje zadanie w 100%.
+ Cena zachęca do spróbowania i nie obciąża budżetu
+ Nie wysusza skóry, ale ja i tak lubię balsamy więc je stosuje : P
+ Wystarczy niewielka ilość więc jest dość wydajny : )

- Zapach mógłby utrzymywać się dłużej ( troszkę się czepiam :P )
- W sumie jedynym minusem dla mnie jest to, że kuleczki się nie rozpuszczają i drapią w stopy jak biorę prysznic...w kąpieli pewnie jeszcze gorzej by było....


 JESTEM ZADOWOLONA Z GALARETKI!! Podchodziłam do niej sceptycznie, żeby się nie zawieść...nie zawiodłam się  ; P'









Lubicie takie mocniejsze zdzieraki ?? Może miałyście okazję go wypróbować?? : )

Pozdrawiam
Monia:**


11 komentarzy:

  1. Miałam ten peeling kiedyś, świetnie pachniał (prawdziwym arbuzem!) i bardzo dobrze złuszczał. Same plusy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też go bardzo polubiłam :) A tak po za tym, bardzo ładne zdjęcie do twarzy Ci z tym peelingiem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. kokos i arbuz - jedna z moich ulubionych zapachów i smaków! :D Muszę mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nazewnictwo kosmetyków zaczyna mieć coraz więcej wspólnego z kuchnią:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha w sumie coś w tym jest : P Każdy przecież lubi jeść ; ) zwłaszcza słodycze :P

      Usuń
    2. Jeśli lubisz słodycze, wpadnij na Spinki i Szpilki;).

      Usuń
  5. chciałam go kiedyś wypróbować, ale nie kupiłam. Widzę, ze mam czego żałować :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...