piątek, 7 listopada 2014

Moja WISHLISTA !! : )



Witajcie !!


Jest to pierwszy u mnie post tego typu, byłam ciekawa jak Wam się spodoba, czy lubicie takie wpisy? Osobiście sama czasami na takie posty z chęcią zaglądam aby zobaczyć co ciekawego jest Waszym marzeniem, potrzebą. Czasami też przez przypadek i mi coś może wpadnie w oko i sama to zechcę : P Dla ciekawych zapraszam na moją Świąteczną wishlistę ( to chyba najlepszy czas aby taką listę umieścić :P )








1.  Portfel połączony z pokrowcem na telefon oczywiście w ładnym kolorze i designe. Znalazłam taki na allegro, wzór w kolorze pudrowego różu wpadł mi w oko od razu !! Takie połączenie jest funkcjonalne i mało miejsca takie cudo w torebce zajmuje.

2. Pędzelki Zoeva - tego wyboru chyba nie trzeba tłumaczyć : )

3. Paletka cieni Make Up Revolution - I <3 makeup You're Gorgeous  - Kolorki bardzo mi się podobają i są bardzo uniwersalne. Te ostatnie będą idealne na imprezkę oczywiście : P Opinie w internecie są pozytywne więc...jestem jej bardzo ciekawa : ) !!

4. Lusterko Revlon żarówkami powiększające - to chyba przyjaciel każdej kobiety, która lubi się malować w dzień jak i w nocy : )

5. Czarna elegancka torebka - uświadomiłam sobie, że mam dużo torebek ale kolorowych nie mam żadnej prostej i eleganckiej : ) 

6. Paleta róży Make Up Revolution Sugar and Spice  - mam tylko jeden odcień różu a jeżeli chcę profesjonalnie malować muszę zainwestować w szerszą gamę : )

7. Pas na pędzelki - od zawsze o takim marzyłam: ) szkoda, że nie ma zbyt wielu sklepów stacjonarnych z takimi gadżetami ( wiem że w INGLOCIE są...i wszystkie czarne )

8. Krzesło do makijażu - moje plecy już bolą od malowania koleżanek na niskim lub na za wysokim stołku ;)



Jaka jest Wasza wishlista ? Może wiecie gdzie takie pasy na pędzle można znaleźć?? : )


Pozdrawiam
Monia:*


17 komentarzy:

  1. Taka czarna, klasyczna torebka też by mi się przydała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarna torebka jest też na mojej liście ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super lista, krzesło do makijażu też bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam ochotę na paletkę Revolution.

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebkę też chętnie bym sobie sprawiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też właśnie kompletuję wishlistę, ale chyba muszę ją podzielić na kilka... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa Wishlista :) Ja nad swoją bym musiała się zastanowić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez mam na swojej liście lusterko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka i mnie się marzy nowa. A oprócz tego i telefon, i aparat, i laptop ... :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Pod 2 i 5 mogę się podpisać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj parę rzeczy i ja bym z Twojej wish listy podkradła :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zestaw zoevy sama chętnie bym przygarnęła;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...