sobota, 11 stycznia 2014

Co znajduje się w mojej kosmetyczce?? + Codzienny make-up





Witajcie !!


Dzisiaj byłam na malutkich zakupach uzupełniających moją kosmetyczkę, ale o tym następnym razem : P Jest tak piękna pogoda za oknem a mi się sesja zaczyna pomalutku...mam nadzieję, że niedługo chociaż trochę śniegu spadnie bo brakuję mi troszkę białej zimy : )

Mój codzienny make-up się nie zmienił, zawsze stawiam na prostotę i na to aby w 5 minut go wykonać, bo wiadomo,że z rana nie mamy zbyt wiele czasu i wolimy sobie pospać dłużej. Ostatnio też zastanawiałam się czy by nie dodać do mojej pielęgnacji kostek lodu lub rumianku, ponieważ żaden kosmetyk, krem, żel nie chce mi zlikwidować a nawet zmmiejszyć moich sporych i ciemnych cieni. Z badań wynika, że mam taką urodę i już!!

Niedługo postaram się dodać posty z poradami przy makijażu...jakie triki znam a jakich lepiej unikać ; )





 A co znajduje się w mojej kosmetyczce ?? Czego używam do codziennego makijażu?? Zapraszam !! : )


DERMEDIC MAGIC




Ważne w utrzymaniu ładnej i zdrowej cery jest oczyszczanie i odpowiednie nawilżanie skóry. Dlatego pierwszą czynnością, którą robię jest delikatne oczyszczenie Antybakteryjnym żelem do mycia od Dermedic ( Recenzja). A następnie nałożenie małej warstwy kremu na dzień od Dermedic ( Recenzja). Dzięki niemu skóra przed długi czas nie świeci się i jest delikatnie matowa. Czasami, gdy na dworze jest gorąco po nałożeniu kremu bibułą matującą ściągam sebum.


TEGO PODKŁADU NIE TRZEBA NIKOMU PRZEDSTAWIAĆ




Kolejnym kosmetykiem, który używam prawie codziennie jest podkład, chyba już wszystkim znany Revlon ColorStay . Chyba nie znajdę już lepszego podkładu...jest u mnie niezastąpiony i niezawodny. Jest dobry na co dzień i na wieczorne wyjścia, ponieważ utrzymuje się na buzi przez cały dzień. Ostatnio w necie jest na niego spora 50% promocja. Stacjonarnie go nie kupuję, ponieważ 70 zł mnie przeraża : )




ZNIKAJĄCE CIENIE POD OCZAMI





W mojej codziennej kosmetyczce znajduje się też cudny korektor od Catrice Camouflage Cream ( Recenzja ). Co raz więcej opinii na jego temat czytam i wszystkie są bardzo pozytywne. Dlatego cieszę się, że zdecydowałam się na jego zakup. Mam dosyć mocne cienie pod oczami a ten korektor świetnie sobie z nimi radzi : )





MATUJEMY.....MATUJEMY




Moim nowym nabytkiem w kosmetyczce jest puder od Astor Anti Shine Mattitude Shine Control.  Niedawno dodałam recenzję tego pudru. Możecie ją znaleźć TUTAJ. Jednak prawdopodobnie nie zastąpi on pudru od Revlon a dlaczego? zachęcam do przeczytania mojej opinii na jego temat.  : ) Ważna zasada przy nakładaniu pudru...dużo nie znaczy lepiej ! ; )




PODKREŚLAMY POLICZKI




Ostatnio przedstawiałam Wam recenzję mojego nowego bronzera. moją opinię możecie znaleźć TUTAJ Podoba mi się bardzo kolor i to że można dawkować jego natężenie. Do dziennego makijażu również się nadaje. Ja nakładam do delikatnym pędzelkiem Dior. nakładam niewielką ilość na pędzelek i delikatnie wklepuję go poniżej kości policzkowych a następnie rozcieram  aż uzyskam efekt idealny : )






TUSZ I JUŻ !!

 

 




Do codziennego make-up"u używam tusz, który niedawno Wam przedstawiałam. Nie daje może on efektu wow ale do codziennego makijażu jest w sam raz. Mam na myśli tusz firmy Wibo, którego recenzje możecie znaleźć TUTAJ. Gdy jestem w domu czasami podkradam mamie tusz firmy Astor. Zastanawiam też się nad kupnem tego tuszu którego szczoteczka imituje skrzydło motyla,ale muszę poczytać o nim więcej : ) Jeżeli chcecie poczytać o doborze szczoteczki i tuszu do Naszych rzęs to zapraszam do postu z poradami TUTAJ !! : )











A CO NA USTA??


Ida mroźne dni wiec codziennie kilka razy dziennie smaruje usta wazelina a od jakiegoś czasu maść nagietkową ( recenzja będzie niedługo ) albo maścią z witaminą A, która na zimowe, wietrzne dni jest idealna. Ładnie nabłyszcza i nawilża usta i dzięki temu chroni je przed powstawaniem tzw. "zimna" które kiedyś pojawiało mi się nagminnie jedno wyleczyłam to już drugie wychodziło. Czasami gdy mam więcej czasu to na usta nakładam trochę koloru. Zazwyczaj używam pomadki w płynie od Paese.Mimo tego że ma intensywny kolor to w małych ilościach idealnie nadaje się do codziennego make-up"u.







Lubicie delikatny codzienny make-up?
Macie dużo czasu na poranny makijaż?? : )

Pozdrawiam
Monia:*

10 komentarzy:

  1. Ostatnio przerzuciłam się na kredki do oczy rano zamiast eyelinera bo często kreska się buntowała i nie wychodziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda to prawda : ) Ale to chyba kwestia wprawy i eyelinera : )

      Usuń
  2. revlon jest świetny!
    może zaobserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz tak piękną cerę, że ja się powinnam schować ;-)
    Ja się obawiam stosować tego podkładu ze względu rzekome dobre krycie i ciężką zmywalność w takim razie. Mam też te bazę pod cienie, chwalę sobie. Korektor , który pokazałaś jak dla mnie zbyt ciężki , nie lubię i nie umiem takich nakładać ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !! Trochę o tą cerę walczyłam : )
      Czy ciężko się zmywa podkład? Raczej nie..mój micel daje sobie z nim radę ; )
      A korektor jest dość kremowy ale krycie ma mega !! Trzeba do niego troszkę cierpliwości : )

      Usuń
  4. Kamuflaż Catrice muszę w końcu kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz ładną kosmetyczkę, a zawartość jeszcze lepszą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kosmetyki i bardzo ładna kosmetyczka!
    Pozdrawiam ;-)

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...