czwartek, 2 stycznia 2014

Anti Shine na Nowy Rok !! Czyli pudrujemy nosek ( Astor)



Witajcie w Nowym Roku !!!



Dzisiaj pierwszy post w Nowym Roku !! Jeszcze nie mogę się przestawić, że to już 2014 : ) Najgorzej będzie przy pisaniu dat. Jak minął Wasz Sylwester? Macie miłe wspomnienia? Moje przygotowania miały trwać góra godzinkę, ale zachciało mi się testować trzy make-up'y oka i troszkę mi się przedłużyło : ) Moja impreza Sylwestrowa na którą się udałam bardzo mi się podobała...2 minuty przed północą stwierdziliśmy, że idziemy na rynek oddalony jakieś 7 minut od domu...ale o dziwo spóźniliśmy się tylko kilka sekund i nie ominęło nas oblewanie szampanem i widok cudnych sztucznych ogni !! : ) Tak szybko to zleciało..a niedawno szykowałam się do Wigilii...






Dzisiaj przygotowałam dla Was post a raczej recenzję pudru firmy ASTOR Anti Shine Mattitude. Rzadko sięgam po kosmetyki tej firmy ( poza lakierami ), ponieważ trochę zraziłam się po podkładzie jaki kiedyś stosowałam. Kolorystyka ich była straszna i nawet najjaśniejszy wpadał w pomarańcz, ale z dnia na dzień pomalutku przekonuję się do tej firmy : P






OD PRODUCENTA:


Ten przezroczysty, zawierający cząsteczki E492 puder zapewni ci znakomity supermatujący efekt przez cały dzień. Ma delikatną konsystencję, dobrze pokrywa i matuje, nadając skórze naturalny wygląd.

  • Używaj po nałożeniu podkładu dla zapewnienia idealnego efektu i długotrwałego wykończenia. 
  • Sprawdź, czy podkład dobrze się rozprowadził. 
  • Przetrzyj twarz delikatnie chusteczką, szczególnie na czole, nosie i podbródku. 
  • Zdmuchnij lekko puder z gąbki, a następnie mocno przyciskaj ją do twarzy, za każdym razem w jednym miejscu. 
  • Nie wyrównuj nałożenia, masując gąbką po całej twarzy!



MOJA OPINIA:


+ Ja mam odcień 002, który dobrze sprawdza się do mojej bladej skóry a dokładniej do podkładu Revlon ColorStay 150 Buff, jeżeli używacie właśnie tego koloru podkładu to i ten puder będzie pasował : )
+ matuje dość dobrze, nie muszę co chwilę latać do lusterka
+ Mam puder już dość długo i mało go ubyło

+ Nie podkreśla suchych skórek...chociaż chyba raz mu się zdarzyło
+ Jego cena nie jest zbyt wysoka ( około 20 zł )
+ Nie podrażnił mnie
+ nie ma konkretnego zapachu


A minusy?? Ma ale raczej techniczne takie jak:

- Brak lusterka !!
- Brak gąbeczki / puszka !!
- Opakowanie jest bardzo proste aż zbytnio, ponieważ bardzo łatwo się odkręca, zapięcie powinno być solidniejsze
- Do torebki się nie nadaje : )
- Wiadomo, że z ilością nałożonego pudru nie można przesadzić, bo dobrego efektu nie otrzymamy :)
- Gdy mam lekko spoconą brodę to puder staje się widoczny ( coś jak puzle)




PORÓWNANIE :


W tym roku przetestowałam w sumie trzy pudry jak wiecie z postu o moich ulubieńcach wygrał puder od Revlon !! Ma on wszystko czego chcę od pudru ( może poza ceną ; P ) Ale posiada on solidne pudełko, lusterko oraz mega trwałość oraz kolorek idealnie pasuje do mojego podkładu: ) Czego więcej chcieć od pudru??

Przetestowałam też puder od Catrice All Matt ( Recenzja), który wśród tych trzech pudrów zajmuje drugie miejsce. Na pewno zasłużył na to miejsce dość solidnym opakowaniem i kolorem, który ładnie do mnie pasuje ; )




























Czy lubicie kosmetyki firmy Astor? 
Może miałyście już ten puder??


Pozdrawiam
Monia:**



1 komentarz:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...