wtorek, 7 stycznia 2014

Najbardziej popularne posty w 2013 r. !! Sugestie ??



Witajcie !!

Było już podsumowanie kosmetyczne o moich ulubieńcach w minionym roku i oczywiście był króciutki post o bublach tegorocznych. Postanowiłam też zrobić małe podsumowanie postów, które były najczęściej oglądane i komentowane przez Was. Myślę, że jest to ważne podsumowanie, ponieważ mogę zwrócić uwagę na to co najbardziej Wam się podoba i czego powinno być więcej w tym nowym 2014 roku. Jestem też ciekawa co byście chciały zobaczyć na moim blogu a nigdy tego jeszcze nie było..jestem otwarta na wszelakie sugestie !! ; ) A więc podsumowujemy....!!



1. Numerem jeden wśród Was był post z moim pierwszym urodzinowym rozdaniem !!!

 Ja też bardzo lubię rozdania i konkursy i chętnie biorę w nich udział. Jak tylko dostanę jakieś dodatkowe kosmetyki to chętnie się z Wami nimi podzielę : )






2.  Kolejnym równie popularnym postem jest moja pierwsza Fotorelacja ze Spotkanie Blogerek w Poznaniu !!

Bardzo miło wspominam to spotkanie, ponieważ było to dla mnie pierwsze spotkanie a czułam się jakbym znała dziewczyny od dawna i zostałam miło przyjęta. Był to bardzo sympatyczny czas !!





3.  Kolejnym o dziwo równie popularnym postem była informacja o nadchodzących promocjach


Myślę, że mogłabym częściej dodawać takie informacyjne posty, które jak widzę są przydatne dla Was : ) Jak tylko coś usłyszę lub przeczytam albo zobaczę to zaraz Wam napiszę !! : )





4. Moje kolejne rozdanie z okazji roczka mojego bloga również cieszyło się zainteresowaniem. Mam nadzieję, że kosmetyki dobrze się spisały : )




5.  Post o tytule Rossmann Mam i ja !! również chyba przypadł Wam do gust : )


Sama też lubię czytać takie posty, ponieważ mogę przy okazji dowiedzieć się co ciekawego jest teraz w sklepach...może i mi coś by wpadło w oko : ) Lubię bardzo oglądać posty, na których dziewczyny pokazują ciuchy, które kupiły w lumpku...można tam świetne ciuchy znaleźć a w zwykłych sklepach, sieciówkach ostatnio same szmatki są...ciężko znaleźć coś na czym mogłabym oko zawiesić, moja mama jest tego samego zdania. Ostatnio jeszcze tylko w Terranova znajduję coś dla siebie ; )


6. Recenzja pudru All Matt od Catrice również cieszył się dużym zainteresowaniem.

W tym roku kilka pudrów Wam opisałam, ale to recenzja All Mat była chętnie czytana. Mi ostatnio marka Catrice bardzo przypadła do gustu, kiedyś nawet o niej nie słyszałam i nie zwracałam na nią uwagi, dzisiaj podbiła moje serce korektorem !! ; )




Jestem ciekawa jaki jest Wasz ulubiony post?
Jakie posty są najbardziej popularne u Was??'
Staram się rozwijać mojego bloga i wezmę tą top listę pod uwagę : )


Pozdrawiam
Monia:**


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...