poniedziałek, 30 grudnia 2013

Inspiracje Sylwestrowe !! ( Makijaż / Włosy / Dodatki )



Witajcie !!!

Już jutro Sylwester !! Też nie możecie doczekać się tego odliczania? Szampana? Tańców do białego rana? Ognistych fajerwerek?? Ja właśnie jestem na etapie szukania fryzury i zastanawiania się jaki makijaż wykonać. Pomyślałam, że może i część z Was jest w kropce z przygotowaniami i dlatego postanowiłam przygotować taki zbiorczy post z pomysłami co do fryzury, makijażu, dodatków. Możemy mieć trochę różne gusta ale mam nadzieję, że wpadnie Wam coś w oko i może ja przy okazji się na coś zdecyduję. ; )

A i chciałabym Wam podziękować za pomoc przy wyborze sukienki..czarno-biała wygrała!!


Make-up Oka :


Znalazłam w internecie  sporo propozycji i szczerze? Ciężko się na coś konkretnego zdecydować : ) Będę miała czarno-białą sukienkę więc z make-up'em oka mogę trochę poszaleć...albo  czerwona szminka hmmm.. A takie inspiracje w internecie spodobały mi się najbardziej... i chyba zdecyduję się na trzecią wersję, ponieważ pasuje do mojej tęczówki : )








Znalazłam też krótki filmik z bardzo ładnym Sylwestrowym make-up'em. Mam nadzieję, że Wam się troszeczkę przyda : )








Włosy



Miałam obciąć włosy jakiś czas temu na krótko na szczęście tego nie zrobiłam, bo na Sylwestra nie mogłabym poszaleć z włosami. Jeszcze dokładnie nie wiem co zrobię, ale skłaniam się ku jakiejś fryzurze na bok : )









Dodatki do sukienek

 

Pomyślałam też o tym aby Wam pomóc przy wyborze dodatków do sukienki. W internecie znalazłam sporo bardzo ciekawych zestawień z różnymi kolorami sukienek . Ja do mojej biało-czarnej sukienki postanowiłam założyć naszyjnik srebrny z perełkami, albo może czerwony z czerwonymi kolczykami?...muszę jeszcze to przemyśleć : )







 

Jestem ciekawa jak tam idą Wasze przygotowania?? Czy już wszystko macie zaplanowane w 100% czy zaczniecie zastanawiać się nad dodatkami jutro tuż przed samym wyjściem?? Ja niby zawsze planuję dużo wcześniej a i tak przed samym wyjściem zmieniam zdanie ; P


Pozdrawiam !!
Życzę Wam szampańskiej zabawy do samego rana w gronie przyjaciół !!
Oby ten nadchodzący rok był jeszcze lepszy niż ten mijający !!
Monia;*

3 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...