wtorek, 18 maja 2021

Podejście numer 2 do skarpet złuszczających!

 



Pomału odkopuję się ze spraw ślubnych, trochę walczę z salą....jeszcze tak problematycznego usługodawcy chyba nigdy nie miałam. Jak osiwieję niedługo to będę wiedziała dlaczego. Zostało 30 dni, oby je tylko przetrwać a później już tylko z górki i się bawić. Pomału zaczęły się śluby i mogę wreszcie wracać do normalnego trybu pracy. Jest ciężko się rozkręcić, ale dam radę !!!


Pamiętacie, że niedawno Wam opisywałam skarpety złuszczające firmy Efektima -KLIK- i jednak czegoś mi brakowało, to złuszczenie było ok ale bardzo delikatne. Postanowiłam szukać dalej i pokazać coś ciekawego osobom, które tak jak ja lubią porządne złuszczanie i pielęgnację stóp. Jeżeli jesteście ciekawi jak skarpety od marki Bielenda się u mnie spisały i czy wreszcie jestem zadowolona zapraszam do recenzji : )





Bielenda Comfort+ – skarpety eksfoliujące 

właściwości:


- działanie złuszczajaco-peelingujace,
- wygładza i zmiękcza naskórek,
- redukuje zrogowacenia i martwy naskórek,
- poprawia ogólny wygląd stóp,
- nawilża i odżywia skórę.

CENA: 

12,50 ZŁ



MOJA OPINIA:

- To się nazywa porządne złuszczanie !!
- W zestawie są dwie foliowe skarpety oraz dwie saszetki z płynem
- Minusem jest brak zapięcia na skarpetę oraz fakt, że trzeba na te foliowe skarpety założyć swoje ciepłe
- po 3-4 dniach możemy zacząć się spodziewać efektów działania skarpet, czyli złuszczania naskórka. Nie jest to przyjemny widok dla tych którzy nie lubią schodzącej skóry. Jednak warto to przeczekać bo efekty są super !
- Stopy po zabiegu są bardzo gładkie a odcisków czy starej skóry brak.
- U mnie złuszczanie trwało 4-5 dni i trzeba było to przetrwać i chodzić po domu w skarpetkach, to trochę przyśpiesza złuszczanie

10/10



Miałyście te skarpetki? Jak tam Wasze stopy gotowe na wiosnę i sezon na sandałki i japonki? Moje już na reszcie tak !! Teraz tylko porządne nawilżanie codzienne dla podtrzymania efektu. Muzę pamiętać o tych skarpetkach po wakacjach, bo na pewno będę do nich z chęcią wracać.


-----------------------------------
INSTAGRAM - KLIK

Monika


26 komentarzy:

  1. dbanie o stopy jest ważne zwłaszcza latem. Szkoda że sa problemy z salą, mam nadzieje że dasz radę choć wiem ze ciężko sporo na głowie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko w pełni skupić się na jednej rzeczy jak jest sporo do ogarnięcia. Ale motywacja jest : )

      Usuń
  2. Teraz, kiedy zaczyna się powoli sezon letni, trzeba porządnie zadbać o stopy. Takie skarpetki na pewno się w tym przydają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezłe skarpetki, teraz już wiem, co jest dobre. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja muszę ogarnąć swoje stopy... bo wołają o pedicure;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś w miarę regularnie stosowałam tego typu skarpety, ale już dawno nie kupowałam. Nawet nie wiedziałam, że Bielenda ma takie w ofercie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Niedawno kupiłam sobie takie skarpetki z Be Beauty, nie używałam nigdy takich skarpetek, jeśli się u mnie nie sprawdzą to wypróbuję te opisane przez Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. I have never tried foot peels mask, but this sounds wonderful!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezależnie od pory roku staram się dbać o moje stopy. Takie skarpetki to fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię tego typu skarpetki, ostatnio testowałam z Natura Care i skóra pięknie zeszła ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie miałam okazji nigdy stosować, trochę się obawiam, że jak już raz użyję, będę musiała potem systematycznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na razie raz-dwa razy do roku. :) teraz tylko tarka i krem : )

      Usuń
  11. Dawno temu miałam podobne skarpetki, ale teraz jak zaczęłam systematycznie dbać o stopy to rzadko po nie siegam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tak, niedługo na boso po trawie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Akurat tych specjalnie nie polubiłam, ale polecam skarpetki z L'biotici :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja akurat nie przepadam za takimi skarpetkami, ale dobrze wiedzieć, że te działają.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nigdy nie stosowałam skarpetek złuszczających :D ale nieburkywam, że ciekawi mnie ich efekt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...