sobota, 8 maja 2021

Naturikke, czyli porządne kremy !

 



Przepraszam za dość długą nieobecność, ale tak szybko dni mi mijały. Jest też związane z wyczekiwanym powrotem do pracy, majówką i przygotowaniami do ślubu, które wreszcie ruszyły pełną parą. Trochę mnie przeraża ponowne ( 3) podchodzenie do tematu. Trzymajcie kciuki aby Szanowny Minister niczego nowego nie wymyślił i trzymał się swojego dotychczasowego zdania.

Dzisiaj za to przychodzę do Was z recenzją dwóch kremów, które otrzymałam do testów z Wizażu. Są to krem na miły początek dnia i przed zaśnięciem marki Naturikke. Mieliście coś tej marki ? Chętnie poczytam Wasze opinie.





Krem na miły początek dnia


OD MARKI:

NATURALNY KWAS HIALURONOWY
  • niskocząsteczkowy kwas hialuronowy, który z łatwością przenika przez warstwę rogową naskórka, zapewniając wyjątkowe nawilżenie, wygładzenie oraz redukcję zmarszczek.
TECHNOLOGIA SENSORI-JAPONICA
  • zaawansowana technologia która odszyfrowuje naturę zmysłów skóry.

Synergiczne działanie aktywatora zmysłów i kamelii japońskiej, aby wzmocnić sensoryczność skóry i stymulować jej odnowę, sprawiając, by była odmłodzona i pełna blasku.

AKTYWATOR ZMYSŁÓW – ŚWIATOWA NOWOŚĆ
  • naturalny bioskładnik z mąki kokosowej, który wpływa na zwiększenie ekspresji naskórkowych receptorów czuciowych, regenerując i pobudzając je do działania. Wzmacnia w skórze funkcje barierowe i stymuluje jej odnowę, zapewnia wyjątkowe doznania zmysłowe.

CENA:
39,99 zł/50  ml




MOJA OPINIA:

- Jest to pierwszy krem tej marki jaki miałam szansę wypróbować i jestem na prawdę miło zaskoczona.
- Krem jest bardzo gęsty i wydajny
- Zapach jest bardzo przyjemny i delikatny
- Bardzo łatwo się go rozprowadza i wystarcza bardzo mała ilość
- Skóra po nim jest dobrze nawilżona i odżywiona
- Lubię takie gęste i treściwe kremy a jednocześnie delikatne
- Bardzo dobrze spisuje się pod makijaż jako baza 
- Cena również zachęca do zakupu
- Dodatkowym atutem jest na pewno skład
- Samo opakowanie jest szklane i bardzo porządne, gdyby spadło mogłoby krzywdę zrobić

10/10 Jak dla mnie










Krem przed zaśnięciem 

OD MARKI:

Wspaniałe doznania sensoryczne, które obudzi w Tobie naturalna receptura stworzona specjalnie dla Ciebie:

  • odżywienie i regenerację oraz efekt aksamitnej, gładkiej skóry
  • nawilżenie nawet głębszych warstw naskórka
  • wygładzenie zmarszczek i młodszy wygląd.




MOJA OPINIA:

- Tak samo jak i z kremu na dzień jestem również zadowolona
- Uwielbiam go nakładać po peelingach czy mocnym demakijażu
- Jest również bardzo wydajny i starczy na pewno na długo
- Ma bardzo delikatny i przyjemny zapach
- Słoiczek jest tak samo szklany i porządnie zrobiony
- Oba kremy bardzo dobrze się uzupełniają
- Bardzo lubię nakładać jego grubszą warstwę na noc aby mieć bardzo mocne odżywienie
-Jestem z niego zadowolona i spełnił moje wszystkie potrzeby, chyba nie mam do czego się przyczepić

10/10








Wy też stosujecie krem na dzień i na noc z jednej serii czy raczej mieszacie? Ja chyba pierwszy raz mam pełną serię kremów i jestem bardzo zadowolona. Na lato będę szukała czegoś bardziej lekkiego, ale na tą porę roku jest dla mnie w sam raz, lubię mocno odżywcze kremy.



---------------------------------------
INSTAGRAM - KLIK



Monika



26 komentarzy:

  1. Fajnie, że kremy się sprawdzają. U siebie często mieszam z różnych firm, wszystko zależy od tego co mi zostanie ;) Co do rozporządzeń ministra, to szkoda słów na jego wymysły. Mnie już to wszystko zmęczyło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie codziennie czymś człowieka zaskakują : ) niekoniecznie pozytywnym

      Usuń
  2. Wyglądają świetnie!
    Pozdrawiam :)
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nazwa chyba skandynawska, nie wiedziałem, że jest coś takiego jak zielony kawior. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowiek codziennie coś nowego się dowiaduje ;) Ciekawe te składniki

      Usuń
  4. Nie używałam kremów tej marki. Ale z chęcią po nie sięgnę :) U mnie z kremami na dzień i na noc różnie bywa. Czasami kupuję z tej samej serii, ale zawsze ten na dzień szybciej mi się kończy, więc i tak muszę dokupić inny, więc koniec końców ląduję z różnymi kremami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie na noc szybciej schodzi może dlatego że grubiej go nakładam haha ; )

      Usuń
  5. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aktualnie mam kremy dwa: na dzień i krem na noc. Markę kojarzę z reklam nic nie miałam od nich, widzę że trzeba będzie nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zazwyczaj stosuję serię kosmetyków tej samej marki, choć zdarzają się wyjątki. Te muszę poznać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używam tego samego kremu na dzień i na noc. Nie łatwo mi znaleźć dobry kremik, który nie zrobi mi masakry na buzi, więc gdybym miała szukać osobno na noc i na noc, to chyba bym oszalała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam kiedyś moment że tylko dermo mi pomagały bo na inne moja cera fatalnie reagowała.

      Usuń
  9. Zupełnie nie kojarzę marki, więc dzięki za ciekawą recenzję :) być może wypróbuję jak już wykończę wszystkie swoje zapasy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest sporo marek na rynku, ciężka decyzja na które się zdecydować : )

      Usuń
  10. Generalnie rzadko sięgam po krey, raczej wybieram ampułki, esencje, serum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie serum tylko pod oczy, ale muszę kiedyś spróbować na całą buzię : )

      Usuń
  11. Jeszcze nic nie miałam tej marki. Co do wesela to trzymam kciuki, aby wszystko się w końcu udało 😘

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej marki, bardzo zaciekawiłaś mnie recenzją- aż chce się spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie gęste i treściwe kremy, zwłaszcza na noc ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...