piątek, 28 maja 2021

Loreal lips, czyli nowość do testów.

 


Jakiś czas temu dostałam do przetestowania nowy błyszczyk od Loreal. Ogólnie bardzo rzadko sięgam po błyszczyki, jestem jednak fanką pomadek, ale lubię próbować nowości. Wybrałam do testowania błyszczyk w kolorze malinowym, który od razu wpadł mi w oko. Jak jest u Was z błyszczykami i pomadkami? Jeżeli jesteście ciekawe jak się u mnie sprawdził, zapraszam do recenzji.

Mały update ślubny...zostało 20 dni i chyba zaczęłam się już ekscytować tym i co raz bardziej wierzyć, że się uda. W przyszłym tygodniu idę do drukarni wydrukować winietki i menu i tyle. Teraz czekać i odliczać dni.



LOREAL SIGNATURE PLUMPING LIP GLOSS


Cechy charakterystyczne

  • kolor: 408
  • nawilża
  • dodaje blasku
  • efekt powiększonych ust
Błyszczyk łączący właściwości pielęgnacyjne z wyjątkowym, zachwycającym efektem. Skutecznie nawilża i odżywia delikatną skórę ust. Formula wzbogacona została o kolagen i kwas hialuronowy. Składniki te wygładzają, uelastyczniają oraz pielęgnują. Usta po użyciu błyszczyku są elastyczne i miękkie oraz optycznie powiększone. 
Konsystencja produktu jest lekka i nieklejąca się. Błyszczyk posiada długotrwałą formułę. Innowacyjny aplikator pozwala na precyzyjne nałożenie kosmetyku na usta. 
Błyszczyk jest testowany dermatologicznie.

CENA:
-43Zł


MOJA OPINIA:

- Bardzo podoba mi się aplikator, jest wygodny i super nakłada się nim błyszczyk na usta.
- Samo opakowanie jest bardzo poręczne i dobrze wykonane
- Co do koloru jestem z niego bardzo zadowolona i pasuje mi. Trafiony odcień
- Sam błyszczyk nakłada się bardzo szybko i precyzyjnie, kosmetyk nie jest lejący. Po nałożeniu na usta nie klei się ani nie ciągnie, bardzo ładnie wygląda na ustach
- Jeżeli chodzi o efekt powiększenia ust, to od razu po nałożeniu czuć delikatne mrowienie takie jak przy błyszczykach Eveline. Później przechodzi w chłodzenie, które dość długo się utrzymuje, jest to dla mnie bardzo przyjemne.
- Kolor na ustach utrzymuje się nawet długo jak na błyszczyk, to duży plus.
- Cena może jak na błyszczyk jest delikatnie wysoka, ale jest bardzo wydajny i na długo na pewno starczy

9/10






Nie wiem jak Wy, ja czekam przyszłego tygodnia aż wreszcie będzie więcej słońca. Z rana przez ten deszcz ciężko się rozkręcić. Cieszę się, że w Polsce wraca wszystko do normy, komunie, śluby, restauracje. Dzięki temu i moja branża pomalutku wraca do normy. Cieszę się ogromnie, bo praca sprawia mi dużo radości.


Moniaka



11 komentarzy:

  1. U mnie dzisiaj rano piękne słoneczko, tylko jak dla mnie za zimno. Teraz chmury, ale bez deszczu. Co do błyszczyka to jako facet ośmielę się zapytać: jak się całuje? (jakieś wrażenia)
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że wszystko w końcu wróci do normy, bo widzę jedno wielkie załamanie. Ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolorek:) Też czekam, aż będzie więcej słońca ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor :) Ja wręcz tęsknię za słońcem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor jest śliczny. L'oreal ma bardzo trafione te kosmetyki. No ja liczę na to słońce, bo u mnie jest deszczowo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana życzę Ci żebyś się doczekała w końcu swojeg ślubu :)
    Śliczny kolor błyszczyka, pasuje Ci

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny wiosenny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie przepadam akurat z malowaniem ust :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolorek, idealny na lato i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...