piątek, 3 lipca 2015

A w czerwcu było tak....



WITAJCIE !!!

  
Mamy już trzeci dzień lipca, więc chyba to najlepszy moment na podsumowanie ubiegłego miesiąca. Chciałabym też podziękować za wszystkie "Powodzenie" pod moim ostatnim postem. Już mogę oficjalnie napisać, że mam tytuł Magistra !!!! Bardzo się cieszę, ale też jakoś nie odczułam tego :P Jutro natomiast mam Absolutorium i oficjalne zakończenie mojego studiowania. Zawsze marzyłam o tym momencie....togi...rzut biretem i zdjęcie na pamiątkę, aby mieć co wspominać za kilka lat. Czerwiec minął pod znakiem brzydkiej pogody i nauki do obrony. Na szczęście udało mi się przygotować kilka postów, mam nadzieję, że wam się podobały. Jeżeli jakiś was ominął, to poniżej znajdziecie ich listę. : ) Lipiec za to zapowiada się jak w Afryce : P


Angels on bare skin !




Mój wiosenny, delikatny makijaż

  

 

 

Crop Top i trochę wiosny !

 

 

Co powiecie na odrobinę różu?

 

 

Baby blue! OOTD

 

 

KOBO Glossy Lips! Mój mały pomocnik !

 

 

 

Pomysł na makijaż!

 

 

 

Spotkanie Blogerek Poznań 13.06

 

 

Lip Lava? 

 

 

Breath of Fresh air

 

 

 

Jak opalić się w pochmurny dzień?

 

Zapraszam was również na nowe lipcowe posty. Teraz mam więcej czasu, więc obiecuję, że będzie się działo : )

Pozdrawiam
Monia:*

 

3 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...