środa, 24 października 2012

Strach przed depilatorem !!!

 Hej !!

Jak Wam mija poranek?? Mi bardzo dobrze, ponieważ mogłam dzisiaj wreszcie się trochę wyspać ; ) Zaraz lecę pozałatwiać perę spraw na mieście...pogoda nie sprzyja, ale trudno : ) Wg prognozy w mojej komórce już za parę dni ma być na minusie i ma śnieg spaść !!! Aaaaaa! W sumie wolę zimę niż jesień...jesienią na początku jest fajnie jaka liście zmieniają kolor i lecą z drzew...potem już szaro jest i smutno...a zimą? Kocham tą biel i jak wszystkie tramwaje staną bo zwrotnice zamarzną !!! Ach ta zima  ; ))
No, ale wróćmy do tematu. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moje cudeńko, które nabyłam jakiś miesiąc może dwa temu.
Jest to maszynka do golenia z  trymerem  ; )
Wilkinson

 Ogólny opis: Jest to maszynka z wymiennymi ostrzami połączona z maszynką do golenia z trymerem. Zacznijmy od maszynki z wymiennym ostrzem:
  • Wymienne ostrze, które chroni plastikowa nakładka
  • Bardzo łatwo wyciąga się ostrze wystarczy przesunąć przycisk
  • Ostrze jest dodatkowo wyposażone w niby mydełko
  • Posiada trzy ostrza


 Z drugiej strony znajduje się golarka:
  • posiada nakładkę, którą możemy regulować długość włosa
  • Są dwa poziomy +0 bez nakładki
  • posiada przycisk włączania golarki, wystarczy chwilkę przytrzymać guzik i już ; )

Pierwsze wrażenia: Kupiłam go w Super-pharm, ponieważ był na promocji i nigdy wcześniej czegoś takiego nie miałam...więc kupiłam : ) Bateria była załączona w zestawie. Przeraziłam się trochę, gdy zobaczyłam te ostrza i jak szybko się ruszają... ale strach ma wielkie oczy i spróbowałam. NIC NIE BOLAŁO. Jest to genialny wynalazek dla tych którzy boją się  depilatorów ( czyli dla mnie ). Idealnie nadaje się do depilacji miejsc wrażliwych i intymnych.


Druga połowa maszynki : Ma fajną ruchomą główkę i delikatny pasek z mydełkiem..bardzo dobrze goli i skóra jest nawilżona i delikatna od razu : ) Jedyny minus takich maszynek to cena wymiennych główek !!! Cena 3 maszynek to około 40-70 zł. Musiałaby być bardzo duża promocja abym kupiła je..na razie będę używać tą część z trymerem : )

Cena: na promocji 29 zł

Ocena ogólna: Za część z trymerem daję 6; ) a za tą drugą za skuteczność 5, ale za cenę wymiennych główek daję 4 /5 ; )



Wy też boicie się depilatorów ? Ja uciekam od nich jak najdalej..przerażają mnie ; P !!

Pozdrawiam !! ; *

6 komentarzy:

  1. Mam ją. Trymer do bikini bardzo przydatny. Zwłaszcza przed woskowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nie zamieniłabym depilatora na nic innego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, ja też się boję depilatora!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja dostałam na Święta i tylko raz użyłam i leży : ) Mama też się go boi : P

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...