wtorek, 30 października 2012

Jak mieszkają moje małe torebeczki ?

 Hej dziewczyny !!!

Przepraszam na wstępie, że nie dodałam wczoraj żadnego postu, ale miałam calutki dzień zajęcia a o 19.00 byłam już w autobusie do domu !!! Cieszę się, że już tutaj jestem : ) Minęły chyba ponad 2 tygodnie ;) Droga była straszna...mgła jak mleko ale dojechałam cała i bezpiecznie ; D

Dzisiaj chciałam Wam pokazać jak przechowuję moje małe torebeczki ; ). Oczywiście w domu trzymam je na półce w pokoju, ale na studiach mam troszkę miej miejsca i musiałam coś wymyślić . 
i oto jak to zaplanowałam :D





A oto co na mnie czekało, gdy weszłam do domu haha...
wolałabym kosmetyki, ale ta przesyłka też jest ok ; D
 


Jedyne co wiem, że czeka na mnie sporo czytania ; ) Ale lubię to więc to sama przyjemność dla mnie ; )...
Ostatnio zafascynował mnie marketing i jak to wszystko działa i jakie pułapki na nas czyhają w sklepach :D
 


A Wy co lubicie czytać?? :D

Obiecuję, że jutro będzie ciekawszy post, ponieważ dzisiaj idę z mamą na zakupy a jutro idę wybierać dynię z przyjaciółką ; D Będzie dużo zabawy z nią ;D

Pozdrawiam ;**
Monika

12 komentarzy:

  1. Marketing... Pamiętam jak w bólach pisalam mgr z marketingu bankowego.
    Ale tak czy siak, wolałabym wrócić do czasów studiów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nauka nauką...ale studia to najlepszy czas w życiu:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ wspaniałe cudeńka ukrywasz w tym koszyku ;)
    U mnie z kolei nie marketing, ale wszelakie pisma filozoficzne i dotyczące kult. masowej wypełniają każde możliwe miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy pomysł, kojarzy mi się z wielkanocnym koszyczkiem, tylko trochę w innym stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo z chęcią przeczytałabym tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kilka rozdziałów za mną.. Polecam : )
      ciekawych rzeczy można się dowiedzieć ; )

      Usuń
  6. Ślicznie torebeczki się prezentują:) A jeżeli chodzi o marketing to jakoś nie pałam miłością, może z tego względu, że to dopiero przede mną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba mieć pozytywne nastawienie, to lepiej się uczy tego ; D

      Usuń
  7. To nie tylko fajny sposób na przechowywanie małych torebek ale też fajne ozdoba pokoju :))

    Buziaki,Magda
    PS.Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...