środa, 17 października 2012

Moja kolekcja lakierów do paznokci / Organizer

Hej !!!
Jak miło wreszcie usiąść i chwilkę odpocząć. Oglądam ze współlokatorkami mecz i kibicujemy !!! Ale w przerwie zdążę dodać tutaj mały post...no może duży... ; ) Jak pisałam Wam w ostatnim poście chciałabym pokazać Wam moją i mojej mamy kolekcję lakierów do paznokci ; D
 Niedługo pojadę chyba do IKEA, aby znaleźć jakieś fajne pojemniczki na nie. Co kilka dni moja kolekcja się powiększa...a miejsca coraz mniej : P

                                                                                                                                                                                                  


Przedstawiam Wam moją kolekcję !!



Znajdują się w niej : kilka lakierów od Rimmel 60 seconds. ( Mojej mamie przypadły do gustu; D ponieważ mają spory wybór w kolorach i rzeczywiście szybko schną :D )
 

Znajdzie się też kilka lakierów Virtual. ( Mój ulubiony kolor z tego zestawu to ten po prawej )


MIYO mini drops
Te lakiery lubię chyba najbardziej..mają spooory wybór w kolorach i są dosyć tanie ; )
 

I znowu mojej mamy ulubione firmy Golden Rose
Jest też tutaj jeden od Astor i Diadem ; ) Nawet nie wiedziałam, że go mamy ^^
 


Oraz obowiązkowe utwardzacze i odżywki : )
Bardzo potrzebne, gdy dużo się maluje paznokcie ;D
 

Vipera
Moje pierwsze lakiery jakie sama kupiłam  ; )
Bardzo dobrze kryją i szybko schną :D



Oraz moje 3 lakiery, które wygrałam w jednym rozdaniu : )
Ładne kolorki :D
 

A to druga część mojej kolekcji : 
 

W tej części jest kilka lakierów Wibo i mój nowy Revlon :D
 

I oczywiście moje ulubione kolorki od Vipera   !!!  ; D



_____________________________________________________________________________________________

Dzisiaj w ramach wyluzowania się przed meczem poszłam do Rossmana..
Musiałam zaopatrzyć się w pomadkę ochronną, ponieważ moje usta wołały już o nawilżenie. 
I kupiłam oto taką pomadkę:

ISANA Lippen PFLEGE Hydro





Oraz szukałam czegoś co pomoże mi ładnie zorganizować moje pędzelki oraz inne drobiazgi kosmetyczne... i wypatrzyłam coś takiego :

Organizer ( cena 19,99zł ) 
 

A tak wygląda w rzeczywistości : ) 
 
Spodobało mi się, ponieważ jest przezroczyste i wyglądam całkiem zgrabnie i elegancko :D Niedługo pokażę jak prezentują się w nim moje drobiazgi ; D


A Wy już macie organizery na Wasze drobiazgi ? ; >>


POOOLSKA !!
1:1 ; D

6 komentarzy:

  1. Ulala faktycznie spora kolekcja lakierów :) Wszystkie super mmm :) Ja bym tylu na pewno nie zużyła hehe codziennie bym musiała inny chyba mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale dużo tych lakierów:) ja mam organizer z Biedronki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...