wtorek, 28 września 2021

Jeju może mydło?

 



Dzisiaj sobie uświadomiłam, że cieszę się, iż wróciłam do pisania bloga....czułam, że czegoś mi brakuje i tutaj mogę się dzielić  nie tylko opiniami o kosmetykach ale też o różnych przemyśleniach. Mam nadzieję, że czekacie na fotorelację z wakacji i odrobinę słońca.


Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym kosmetykiem marki ziaja serii Jeju. Ostatnio pokazałam Wam mgiełkę do ciała, która stała się moim ulubieńcem, natomiast dzisiaj chciała bym Wam pokazać mydło, ale nie tradycyjne tylko w tubce. Jestem ciekawa jakie jest Wasze podejście do takiego typu kosmetyków.





OD MARKI:

- produkt wegański
- białe mydło do twarzy przeciw sebum z nutą mango, kokosa i papai
- do mycia klasycznego lub szczoteczką
- głębokie oczyszczanie
- dokładnie myje, odtłuszcza, odblokowuje pory z nadmiaru sebum

kluczowe składniki
- olej z kamelii japońskiej z wyspy Jeju koi i nawilża skórę
- wyciąg z czystka skuteczny w pielęgnacji cery trądzikowej
- roślinna pochodna aminokwasu glicyny głęboko nawilża naskórek

Cena:
8 zł





MOJA OPINIA:

- Mydło bardzo dobrze się rozprowadza i pieni, przez co skóra jest porządnie oczyszczona

- Kosmetyk lekko ściąga skórę i pory, a buzia staje się gładsza
- Nie potrzebuję mocnego zmatowienia, ale zauważyłam że cera poprawiła się i tak szybko się nie przetłuszcza
- Lubię też używać go do dekoltu oraz ramion, bo mam tam przesuszającą się skórę. Skóra poprawiła się i stała się gładsza.
- Zapach jest bardzo delikatny i przyjemny, tak samo jak mgiełki do ciała. Ziaja postarała się.
- Nigdy wcześniej nie miałam mydła w tej formie i muszę przyznać, że mnie pozytywnie zaskoczył 
- Cena również zachęca, bo kosmetyk jest bardzo wydajny
- Idealnie nadaje się na podróże, bo mam pewność, że mydło z hotelu mnie nie podrażni bo mam swoje

Jak dla mnie 5/5








Nie mówiłam Wam jeszcze ale polubiłam ostatnio bardzo spacery z kijkami, staram się jak tylko jest pogoda iść na szybszy spacer. Cieszę się, że jest w mojej miejscowości dużo tras pieszych i zauważyłam, że co raz więcej osób dba o swoje zdrowie i też się rusza. Nie lubię biegać więc to jest dla mnie dobry kompromis. A Wy jak spędzanie aktywnie czas? Dobrze, że i po śniegu można z nimi chodzić.

Monika





24 komentarze:

  1. Słyszałam co nieco dobrego o tej serii i sama pewnie też się skuszę. U mnie jest rower i dużo spacerów. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio Ziaja zaskakuje wieloma ciekawymi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, mnie by pewnie wysuszyło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam, że będzie. Ale mi akurat uregulowało sebum : )

      Usuń
  4. Nie używam mydła do twarzy, ale cieszę się że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest moje pierwsze takie więc pozytywne zaskoczenie : )

      Usuń
  5. Zawsze lubiłam produkty tej marki. Seria zapowiada sie ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawią mnie te kosmetyk od dłuższego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  7. super że wróciłaś do blogowania! Mi też brakuje blogosfery jak czasem nie mogę tu być.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też nie lubię biegania i kijki chciałabym kiedyś wypróbować. Mydła Jeju nie używałam, tylko mgiełkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spróbowałabym ze względu na nuty zapachowe i ogólnie z czystej ciekawości, bo wydaje się bardzo fajne to mydło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tej serii nic nie miałam akurat 😀

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...