piątek, 16 kwietnia 2021

Ziaja do zadań specjalnych !

 


Jak minął Wasz tydzień? Mój dość szybko, głównie pod znakiem załatwiania papierkowej roboty związanej z działką, mam nadzieję, że po majówce będziemy mogli już projekt kupić i dostosować. Mam wrażenie, że cała budowa będzie trwała krócej niż cała ta papierologia :)

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić krem, który towarzyszy mi od dłuższego czasu. Jestem ciekawa czy go znacie i jaki jest Wasz stan cery na wiosnę. Zapraszam do recenzji : )





OPIS PRODUCENTA:

- produkt wegański
- 93% składników pochodzenia naturalnego
- krem regenerujący natłuszczający
- skóra atopowa
- niemowlęta, dzieci i dorośli 
- Krem regenerująco-natłuszczający o wysokiej aktywności ochronnej. 
- Zawiera tylko niezbędne składniki receptury. 
- Wykazuje skuteczność dermatologiczną w pielęgnacji skóry suchej występującej w przebiegu AZS
Szybko i skutecznie regeneruje naskórek.
Działa natłuszczająco, zmniejsza suchość i szorstkość skóry.

PROBLEM:
- zaburzenia bariery ochronnej naskórka, 
- suchość skóry, 
- skłonność do podrażnień, 
- nasilone swędzenie skóry

CENA:

16,60 zł



MOJA OPINIA:

- Krem jakiś czas temu poleciła mi moja dermatolog, ponieważ co jakiś czas mam mocno przesuszoną skórę nad brwiami i policzkach
- Stosuję go zawsze po mocniejszych peelingach
- Skóra przez dłuższy czas po nałożeniu jest  bardzo odżywiona i nawilżona w dotyku
- Nie ma zapachu
- Konsystencja jest bardzo gęsta
- Świetnie spisuje się w okresie przejściowym zima/wiosna, ale również po opalaniu
- W połączeniu z peelingiem radzi sobie z suchymi skórkami i zapobiega powstawaniu nowych
- Często używam też go dzień po mocnym makijażu, czy całym dniu na dworze
- Mimo, że jest to krem natłuszczający skóra się po nim nie świeci a jest za to przyjemna w dotyku
- Dzięki gęstej konsystencji starcza na bardzo długo
- Nie stosuję go codziennie, bo bałabym się że skóra się do niego przyzwyczai 

4,5/5   -0,5 opakowanie mogłoby być większe;)





Oczywiście ogłosili przedłużenie restrykcji i salon mój dalej jest zamknięty więc będzie więcej czasu na blogowanie i szycie. Wlascie skończyłam armię królików wrzucę Wam je w kolejnym wpisie.


------------------------------
INSTAGRAM-KLIK


Monika







25 komentarzy:

  1. Ciekawy ten produkt - ale nie miałam okazji go jeszcze poznać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ziaja to znana marka. Miałem okazję korzystać z jej kremów i zawsze byłem zadowolony z efektów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy znajdzie coś dobrego z marki Ziaja : ) Bardzo lubię ich skład

      Usuń
  3. Myślę, że byłby dla mnie idealny ten krem;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że jesteś zadowolona z tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię markę kosmetyczną Ziaja. Mam kilka kosmetyków i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że zawsze warto mieć ich jeden kremik : )

      Usuń
  6. trochę mam obawy czy by się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, pewnie do każdej cery w 100% nie będzie się nadawać : )

      Usuń
  7. Witam serdecznie ♡
    Nie miałam tego konkretnego kremu, ale świetnie że się sprawdza i zadowala :) Jeżeli o mnie chodzi to jestem zadowolona z całej marki ziaja. Nie testowałam wszystkiego, ale co kupię to mi dopowiada i sprawdza się dobrze. Świetny wpis :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Ziaja ma ogromną linię kosmetyków, też u mnie się bardzo dobrze spisują ; )
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Warto mieć w domu taki kosmetyk. Mi na suchą skórę najlepiej pomaga Retimax 1500 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o nim wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Domyślam się bo mają szeroką linię ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno nic od nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. OJ tak dużo czasu teraz na planowanie ; ) Na szczęście byłam przy kilku budowach więc trochę lepiej mi do tego podejść ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję; ) Czekam wbicia pierwszej łopaty

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam krem do stóp z mocznikiem z Ziaja a tego akurat jeszcze nie miałam okazji używać 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miałam kremu do stóp tego, muszę mu się przyjrzeć; )

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...