sobota, 24 kwietnia 2021

Jak zadbać o okolice wokół oczu?

 


Jak minął Wasz tydzień? Mi bardzo szybko, mimo że jestem na przymusowym urlopie przez Państwo to i tak nie udało mi się wszystkiego zrobić co zaplanowałam. Za to udało mi się uszyć Minionka, jeżeli jesteście ciekawi to wrzuciłam fotkę na INSTAGRAMIE. Jestem nawet bardzo z niego dumna.

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją serum pod oczy marki Vichy. Chciałabym je pokazać, ponieważ jest to chyba  jeden z nielicznych kosmetyków, które radzi sobie z moimi delikatnymi okolicami wokół oczu. 





Vichy Mineral 89 Oczy

OPIS:

Odbudowujący krem wzmacniający skórę pod oczami – to połączenie 89% Wody Termalnej z Vichy z kwasem hialuronowym z naturalnego pochodzenia oraz kofeiną. Po zastosowaniu kremu worki pod oczami są mniej widoczne, a skóra jest wzmocniona.

PRZEZNACZENIE:

Pielęgnacja skóry wokół oczu.


SKŁADNIKI AKTYWNE:

 Woda Termalna z Vichy, kwas hialuronowy, kofeina

WŁAŚCIWOŚCI:

Odbudowujący krem wzmacniający skórę pod oczami, Vichy Mineral 89 Oczy

  • Działa nawilżająco.
  • Wygładza skórę wokół oczu.
  • Kosmetyk zmniejsza widoczność worków pod oczami.
  • Po zastosowaniu kremu skóra jest wzmocniona, dzięki ochronie bariery skóry.

CENA:
63 Zł/ 15 ml



MOJA OPINIA:

- Jest to chyba pierwsze serum, z którego jestem w pełni zadowolona
- Mam bardzo cienką skórę pod oczami i chyba nigdy nie miałam problemu z workami a bardziej z suchą skórą. 
- Po nałożeniu serum przez pierwsze kilka chwil miejsce jest lepkie ale kilka chwil później jest już wchłonięte.
- Praktycznie po minucie mogę już nałożyć korektor pod oczy, który bardzo dobrze się trzyma
- stosuję serum rano i wieczorem, dzięki temu okolice oczu jak i powieki są bardzo dobrze nawilżone
- Cena nie jest niska ( 62 zł ) ale nie żałuję ani jednej złotówki, ponieważ jestem w pełni zadowolona i każdej klientce i koleżance polecam
- Zapach ma bardzo delikatny i przyjemny
- Serum jest bardzo wydajne, wystarczy jedna kropelka
- Buteleczka jest szklana i bardzo porządna a pompka działa sprawnie

Jak dla mnie 10/10




Czy też macie swoje ulubione serum lub krem na okolice oczu? Może miałyście okazję testować ten od Vichy? Jestem ciekawa jak u Was się spisał?


------------------------------
INSTAGRAM-KLIK


Monika

43 komentarze:

  1. Skoro jest dobry, to chętnie kupię go komuś z rodziny na imieniny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś wodę termalną, super sprawa tak solo, na twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super że jesteś zadowolona, może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze kosmetyków tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam tego produktu, ale mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie się u Ciebie spisało :). Ja jakoś nie jestem fanką ich produktów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie tylko ten jeden kosmetyk miałam okazję używać: )

      Usuń
  7. Mam go w zapasie - obym była tak samo zadowolona z jego działania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że ten krem byłby idealny dla mojej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cos mi sie kojarzy ze chyba gomialam albo probki ale to bylo jakis czas temu

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam tego serum akurat, ale używam z basiclab i jestem zadowolona z efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiele dobrego czytałam na temat tego serum. Mam je na liście do wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam o nim sporo dobrego ale jeszcze nie stosowałam. Koniecznie muszę sie skusić na to serum. Cena może faktycznie nie jest bardzo niska ale nie jest też jakoś bardzo wysoka, wiec warto się skusić skoro dobrze działa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo wydajny więc na pewno tak szybko drugiego opakowania nie trzeba kupować; )

      Usuń
  13. krem pod oczy to podstawa pielęgnacji. warto zainwestować w dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznam że nie mam ulubionego serum pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zawsze nakładam najzwyklejszy krem pod oczy, ale chyba sięgnę po dane serum. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nigdy nie miałam nic od vichy, choć marka jest mi znana od lat ;) ciekawe to serum a cena też nie jest zabójcza :P możliwe, że kiedyś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. korci mnie ten cudak:) kupię go sobie przy okazji następnych zakupów;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dotąd nie znalazłam produktu pod oczy, który by mnie w pełni satysfakcjonował. Może postawię na to serum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem jak to jest ciężko znaleźć coś idealnego. Zawsze można się czegoś doczepić ;) Też tak mam: )

      Usuń
  19. Nie miałam, ale skoro tak świetnie się sprawdza to chętnie wypróbuję. Zauważyłam, że moja skóra pod oczami nie jest w najlepszej kondycji.

    OdpowiedzUsuń
  20. Z marki Vischy jeszcze nic nie miałam :) Cudnie, że jesteś zadowolona z tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z tej serii miałam serum do twarzy, rewelacj!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...