poniedziałek, 19 października 2015

Mobilna wizażystka i...



 WITAJCIE !!


Jestem ogromnie podekscytowana, ponieważ mogę wam dzisiaj oficjalnie napisać, że mam swoją własną działalność. :) Nie jest to tylko działalność wizażystki, ale i doradztwo. Od lat moją pasją jest moda, łączenie wzorów i kolorów, zmiana wizerunku moich znajomych. Dlatego ogromnie się cieszę, że wreszcie mogę dzielić się moim zainteresowaniem i doświadczeniem ze światem i mam nadzieję widzieć uśmiech na twarzach moich klientek. Był to dla mnie trudny krok, miałam przed sobą wiele przeszkód, głównie takich mentalnych ( czy sobie poradzę? czy to jest to, co chcę robić?) no i papierkowych co do formy działalności.

Muszę przyznać, że nie jest tak łatwo założyć działalność mobilną, ale na szczęście wszystko już jest dopięte na ostatni guzik i mogę ruszać z pełną parą !! Sama przygotowałam wizytówki oraz stronę internetową. Mam nadzieję, że wam się spodoba, liczę też na konstruktywne uwagi, co mogę jeszcze poprawić i nad czym popracować.





MOJA STRONA INTERNETOWA / PEŁNA OFERTA


Moją oficjalną stronę internetową znajdziecie pod adresem www.kulikmonika.wix.com/makeup Serdecznie na nią zapraszam, ponieważ znajdziecie tam większość moich prac oraz całkowitą ofertę.



Moja pasja zaczęła i rozwijała się tutaj, na blogu, dlatego przygotowałam dla Was specjalną promocję. Na hasło BLOG otrzymacie 30% na pierwszą usługę do końca listopada :) Więc serdecznie zapraszam dziewczyny z Poznania, Gorzowa Wlkp oraz okolic :)

Pozdrawiam
Monia:*

6 komentarzy:

  1. Super :D Bardzo się cieszę że podjęłaś tak trudny krok. Podziwiam Cię i trzymam za Ciebie kciuki ! Oczywiście w miarę możliwości będę polecać Ciebie innym. Życzę dużo zapału i energii do pracy od początku po sam koniec :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, życzę powodzenia i trzymam kciuki:) szkoda, że jestem z Krakowa, bo chętnie skorzystałabym z 30% rabatu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Może kiedyś odwiedzisz Poznań, to zapraszam :)

      Usuń
  3. Gratulacje :)) Oby wszystko szło teraz jak najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję decyzji :) Ja jestem z zupełnie innego rejonu Polski, ale myślę, że znajdziesz klientki bo ciekawe usługi proponujesz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...